Mijn Account
- Hoe geef ik een klant toegang tot de Unite telefooncentrale
- Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens wijzigen?
- Alle producten
- Facturen
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Abonnement
- Hoe kan ik mijn contactpersonen wijzigen?
- CDR rapportages
- Offertes
- Hoe kan ik contactpersonen toevoegen?
- Contracten
- Hoe kan ik een incassomachtiging afgeven?
- Hoe kan ik mijn incassomachtiging wijzigen?
- Porteringen
- Hoe kan ik een incassomachtiging intrekken?
- Ticketsysteem
- Hoe kan ik mijn incassomachtiging uploaden?
- E-mail logs
- Hoe kan ik mijn incassomachtiging ondertekenen?
- Hoe kan ik mijn factuur per post ontvangen?
- Hoe kan ik een maandelijkse specificatie ontvangen?
- Hoe kan ik een contactpersoon referentie niet op factuur weergeven?
- Hoe kan ik mijn KvK uittreksel uploaden?
- Hoe kan ik een contactpersoon niet in de factuur adressering opnemen?
Onze klanten bouwen op ons
De oplossingen van VOIPZeker zijn technische hoogstandjes en worden dagelijks gewaardeerd door 11.000+ bedrijven. Wij gaan graag tot het uiterste voor onze blije klanten.
Kun je het antwoord op je vraag niet vinden of wil je advies? Neem dan contact op via 088 066 0550 of stel je vraag online.
Vragen? Wij bellen jou.
Benieuwd naar onze diensten? Wij bieden je graag de beste telefonie oplossingen. Vul je naam en telefoonnummer in dan bellen wij je dezelfde werkdag tussen 8:00 – 17:00 uur terug.