E-mail logs

Hier kan je in één overzicht alle email correspondentie van ons terug. Zo bekijk je snel en eenvoudig alle email logs raak je belangrijke emails nooit meer kwijt en kun je belangrijke zaken archiveren. In ons uitgebreide ticketsysteem vind je een overzicht van alle e-mails die je hebt aangemaakt of van ons hebt ontvangen. VOIPZeker stelt beveiliging van persoongegevens voorop en zet een veilig ticketsysteem in om communicatie te verbeteren.

Zo maak je een ticket aan

Volg de stappen hieronder om een ticket in te zien.

E-mail logs –  start

Stap 1

Log in op je ‘Unite telefooncentrale’

Inloggen Belplan


E-mail logs –  openen

Stap 2

Navigeer naar ‘Mijn account’ in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.

account openen

 

Stap 3

Navigeer met je muis naar het  ‘Adresgegevens‘ en klik erop.

adresgegevens openen

 

Stap 4

Klik nu op ‘Mijn tickets‘.

ticketsysteem


E-mail logs –  overzicht

Stap 5

Je ziet nu de tickets/e-mails en de status van de ticket.

ticketsysteem

 

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.