Hoe kan ik contactpersonen wijzigen in mijn online telefooncentrale?

Hoe voeg ik een contactpersoon van een andere afdeling of vestiging toe

Eenvoudig een contactpersoon van een andere afdeling of vestiging toevoegen? Geen probleem, wij kunnen zelfs de facturering scheiden in jouw online telefoon

 

Stap 1

Log in op je ‘Unite telefooncentrale

Inloggen Belplan

Stap 2

Navigeer naar ‘Mijn account’ in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.

account openen

 

Stap 3

Navigeer met je muis naar het  ‘Adresgegevens‘ en klik erop.

adresgegevens openen

 

Stap 4

Klik nu op ‘Contactpersonen‘.

contact persoon wijzigen

 

Stap 5

Navigeer met je muis naar het ‘Pen icoon’

contact persoon wijzigen 0

 Stap 6

Wijzig nu de gegevens van de contactpersoon. 

contact persoon wijzigen 2

 

Stap 6

Als je alle gegevens hebt gewijzigd, druk dan op de groene knop. 

contact persoon wijzigen 3

 

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.