Abonnement

Wij hopen natuurlijk dat je ons niet verlaat, maar wil je toch je abonnement opzeggen dan vragen wij je dit per e-mail door te geven.

Wat moet ik doen zodat ik mijn abonnement kan opzeggen?

Je kunt je diensten en abonnement niet zelf in je online portaal opzeggen, maar vragen wij dit door te geven via de e-mail. Zorg wel dat je kunt bewijzen dat je bij ons bekend en bevoegd bent om de diensten van je bedrijf op te zeggen. Stuur je opzegging van je abonnement door naar administratie@voipzeker.nl en omschrijf de diensten die je wilt opzeggen zo nauwkeurig mogelijk.

*Let op: je¬†kunt¬†niet¬†je abonnement opzeggen door in je online portaal op ‘diensten uitzetten’ te drukken. Zet je je diensten uit, dan loopt je abonnement gewoon door en ben je zelf verantwoordelijk voor de doorlopende kosten van je facturen.¬†

 

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze¬†FAQ¬†pagina‚Äôs. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar¬†088 ‚Äď 066 0550¬†(*bestaande klanten bellen gratis)¬†en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar¬†info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.