Abonnement
Wat moet ik doen zodat ik mijn abonnement kan opzeggen?
*Let op: je kunt niet je abonnement opzeggen door in je online portaal op ‘diensten uitzetten’ te drukken. Zet je je diensten uit, dan loopt je abonnement gewoon door en ben je zelf verantwoordelijk voor de doorlopende kosten van je facturen.
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.