Telefonie oplossing verzekering en assurantie
Beheer eenvoudig alle functies van je telefooncentrale en archiveer gespreksopnames. Start vandaag met efficiënter werken.
- Bereikbaar op 3 apparaten
- Zelf mooi nummers uitkiezen
- Flexibel en schaalbaar
- Redundant netwerk
Beter bereikbaar en efficiënter werken
Als advocaten- of verzekeringskantoor is vlot contact en het accuraat bijhouden van cliëntgegevens van essentieel belang. Wij hebben de ideale zakelijke telefonie oplossing voor advocatenkantoren en verzekeringskantoren. Met onze geavanceerde en gebruiksvriendelijke telefooncentrale zie je uitgebreide rapportages van alle gesprekken en wachtrijen. Door slimme doorschakelingen en gebruik van een mobiele simkaart simkaart ben je altijd bereikbaar op kantoor en onderweg. De VOIPZeker mobiele simkaart is de ideale zakelijke telefonie oplossing voor assurantie advocatenkantoren, vooral wanneer medewerkers vaak buiten kantoor zijn.
Vast nummer op mobiele VoIP simkaart
Telefonie oplossing voor verzekeringsbedrijven – Met de mobiele VoIP simkaart krijg je alle functionaliteiten van de Unite telefooncentrale op je mobiel. Hierdoor ben je altijd en overal bereikbaar op zowel je mobiele- als zakelijke vaste telefoonnummer en mis je geen enkel klantcontact.
Gebruiksvriendelijke telefooncentrale
Stel binnen enkele seconden je bereikbaarheid in met onze unieke click & drag telefooncentrale. Klik, sleep en verbind je wijziging in je belplan. Heb je bijvoorbeeld een afspraak buiten de deur of ben je op vaste dagen niet op kantoor dan pas je de doorschakeling eenvoudig aan vanaf ieder apparaat met netwerkverbinding.
Voordelen telefonie voor verzekeringskantoor
- Overzichtelijke rapportages door CRM integratie
- Gebruiksvriendelijke telefooncentrale
- Vast nummer op mobiel door simkaart
- Meer dan 75+ telefooncentrale functies
- Flexibel doorschakelen
- Fax to e-mail
CRM en rapportage
Met onze slimme CRM integratie open je direct cliëntkaarten en krijg je snel inzicht van real-time statistieken zoals wachtrijen en alle gesprekken, maar ook administratieve zaken. Archiveer automatisch opgenomen gesprekken en mis nooit meer belangrijke afspraken of belangrijke informatie. Veel verzekeringskantoren gebruiken deze zakelijke oplossing om snel en eenvoudig klantgegevens aan te roepen en informatie te loggen.
Deze zakelijke telefonie oplossing voor advocatenkantoren wordt dagelijks gebruikt door veel bedrijven. Heb je vragen? Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op.