Rapportage CDR
Zo werkt de CDR rapportage
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
![inloggegevens](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/wachtmuziek-telefoon-stap-1.png)
Ga nu naar ‘Gebruikers’
![Gebruikers](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/cdr-rapportage-0.jpeg)
Klik op ‘Rapportages‘ aan de linkerkant van het menu.
![cdr rapportage 1](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/cdr-rapportage-1.jpeg)
Stap 4
Selecteer ‘ Telefoonnummers‘. Hier kun je de belgeschiedenis inzien.
![cdr rapportage 2](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/cdr-rapportage-2.jpeg)
Stap 5
Wil je een Specifiek telefoonnummers of een bepaalde periode inzien? Dat kan! Klik dan op de trechter. Hiermee open je de filterfunctie.
![cdr rapportage 3](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/cdr-rapportage-3.jpeg)
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.
![user_06.png](https://voipzeker.nl/wp-content/uploads/2021/12/user_06.png)
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.