Rapportage CDR

De afkorting CDR staat voor Call Detail Record en is een overzicht van alle gevoerde inkomende en uitgaande gesprekken in een bepaalde periode.

Zo werkt de CDR rapportage

Volg de stappen hieronder om jouw CDR rapportage te openen.
Stap 1

Log in op je ‘Unite telefooncentrale

inloggegevens
Stap 2

Ga nu naar ‘Gebruikers

Gebruikers
 
Stap 3

 Klik op ‘Rapportages‘  aan de linkerkant van het menu.

cdr rapportage 1

 

Stap 4

Selecteer ‘ Telefoonnummers‘. Hier kun je de belgeschiedenis inzien.

cdr rapportage 2


Stap 5

Wil je een Specifiek telefoonnummers of een bepaalde periode inzien? Dat kan!  Klik dan op de trechter. Hiermee open je de filterfunctie.

cdr rapportage 3

 

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar [email protected].

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].