Contracten

Ben je benieuwd naar je contract? In de Unite Telefoncentrale staan alle contracten en nieuw aangevraagde contracten. Daarnaast kun je ook je contract uploaden.

Bekijk je contracten of upload je nieuwe contract

Volg de stappen hieronder om jouw contract  te uploaden of te bekijken.

Contract –  start

Stap 1

Log in op je ‘Unite telefooncentrale

Inloggen Belplan


Contract – contract locatie openen

 Stap 2

Navigeer naar ‘Mijn account’ in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.

account openen

 

Stap 3

Navigeer met je muis naar het  ‘Adresgegevens‘ en klik erop.

adresgegevens openen

 

Stap 4

Klik nu op ‘Contracten‘.

contract 1 - VOIPZeker


Contract – kies je contract

 Stap 5

Je bent nu bij je contract. Navigeer met je muis naar je  ‘Contract’.  Hier staan alle getekende en nieuw aangevraagde contracten. Met uploaden kan je een nieuw getekend contract met bijlagen uploaden.

Contracten

 

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.