Unite online telefooncentrale betrouwbaar en onverslaanbaar
De unieke klik & sleep VoIP online telefooncentrale met krachtige functies maakt het instellen van zakelijke telefonie een fluitje van een cent.
- Enterprise telefooncentrale
- Ruim 75+ unieke functies
- Uitgebreide rapportages
- Klik en sleep belplan
De meest succesvolle bedrijven gebruiken VOIPZeker
VOIPZeker netwerkinfractructuur
Het implementeren van redundantie op de VoIP- en netwerkinfrastructuur niveaus is een integraal onderdeel van VoIP communicatie. Het verzekert bedrijven van betrouwbaar bellen en bedrijfscontinuïteit.
Klik en test hieronder hoe ons netwerkimplementatiemodel werkt.
Uniek klik en sleep online telefooncentrale - Unite
Zaken doen is een reis. Gebruik onze online telefooncentrale communicatieplatform als kompas.
Klik en sleep belplan maken binnen 1 minuut
- Ruim 75 functies voor je belplan
- Uniek klik en sleep belplan bouwer
- Altijd en overal belplannen beheren
- Geen IT-kennis vereist
Zero Touch Provisionen direct vanuit je telefooncentrale
Eindeloos veel telefooncentrale functies
Onze Unite online telefooncentrale is het meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke managementsysteem op de markt. Met het unieke klik & sleep systeem beheer je binnen 1 minuut je belplannen en geniet je van eindeloos veel functies om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren.
Voicemail
Geef de beller de mogelijkheid om een voicemail in te spreken. Voicemails worden automatisch naar je e-mail toegestuurd zodat je deze kunt archiveren.
Welkomstboodschap
Heet de beller welkom d.m.v. een ingesproken welkomstbericht of door het noemen van je bedrijfsnaam. Tip: Laat een professionele stemacteur je bericht inspreken.
Automatische openingstijden
Stel je belplan in op basis van je openingstijden. De beller doorloopt bijvoorbeeld een ander belplan wanneer deze buiten de openingstijden belt.
Keuzemenu
Richt zelf je keuzemenu in zodat de beller direct de juiste afdeling of vestiging kan bereiken. Handig voor middelgrote en grote bedrijven.
Wachtrij
Plaats bellers automatisch in een wachtrij wanneer het te druk is om de telefoon aan te nemen. Breng ondertussen de beller op de hoogte van de drukte met een melding of speel wachtmuziek af.
Belgroepen
Laat meerdere telefoons tegelijkertijd overgaan of stel deze individueel in. Vergroot de kans dat de beller altijd een medewerker direct kan bereiken.
Belfilter
Filter en blokkeer telefoonnummers van bepaalde landen, regio’s en zelfs specifieke personen.
Online telefoonboek
Krijg altijd en overal toegang tot je gehele telefoonboek op je vaste telefonie, mobiele telefoon en computer (softphone client en webphone).
Wachtmuziek
Maak het wachten in de wachtrij aangenamer door muziek af te spelen. Geef de beller een betere ervaring tijdens het wachten.
Meeluisteren
Train je collega’s en geef ondersteuning door mee te luisteren met hun telefoongesprekken. Je kunt zelfs aanwijzingen geven zonder dat de beller dit hoort.
Fluisteren
Met deze functie kun je tijdens het meeluisteren met het gesprek tussen je collega en de klant praten tegen je collega zonder dat de beller dit hoort. Ideaal voor het trainen van personeel.
Gespreksopname
Neem telefoongesprekken op en gebruik deze voor trainingsdoeleinden of om telefonisch gemaakte afspraken terug te luisteren.
Naamherkenning
De Unite online telefooncentrale herkent direct wie er belt en geeft deze weer op je display.
Doorschakelen
Schakel je telefoon eenvoudig door naar een intern telefoonnummer, extern telefoonnummer of mobiele telefoon.
Click -to-Call
Telefoonnummers op het internet worden automatisch herkent en bel je automatisch uit wanneer je hierop klikt.
Belgeschiedenis
In één compleet overzicht de gespreksduur en doorschakelingen inzien van alle inkomende, gemiste en uitgaande oproepen.
Meldingen
Speel meldingen voor de beller af tijdens het wachten en breng de beller op de hoogte van je website of actie. Spreek zelf berichten in of kies voor een professionele stemacteur.
Rapportage
Krijg inzicht in realtime statistieken zoals alle inkomende, uitgaande en gemiste gesprekken alsmede het aantal wachtenden. Controleer je bereikbaarheid en verbeter je bedrijfsprocessen.
Automatische provisioning
Ontvang automatisch iedere nacht de nieuwste updates en firmware. Zonder menselijke handelingen zijn je toestellen altijd up-to-date. De firmware is eenvoudig zelf te beheren via Unite.
Busy Lamp Field
Zie in één oogopslag op je telefoon welke collega’s in gesprek zijn en welke een gesprek aangeboden krijgen. Intern communiceren op zijn best.
Webhooks
Maak eenvoudig een koppeling tussen je telefonie, online telefooncentrale en je eigen CRM-systeem door middel van het aanroepen van URL-links.
Wake up call
Stel een melding in voor een specifiek tijdstip en word hierover gealarmeerd. Ideaal voor hotels die hun gasten moeten wekken.
Softphone client
Ontvang oproepen van je zakelijke telefoonnummer op je mobiele telefoon en bel hiermee uit via een zogeheten softphone client applicatie.
Vast op mobiel simkaart
Gebruik VoIP op je mobiele telefoon via een simkaart en krijg de volledige vrijheid van de Unite telefooncentrale op je mobiele telefoon. Bellen met een applicatie is verleden tijd.
Desktop bellen
Met onze Unite Phone kun je bellen, videobellen en vergaderen via je desktop. Zie real-time data en krijg één overzicht van je call beheer. Dit is revolutionair flexwerken.
Call Me Back
Met een Call Me Back button op je website vult de klant zijn telefoonnummer in en legt de Unite telefooncentrale automatisch een telefonische verbinding tussen de klant en je bedrijf.
Help & Support
Meer weten over onze functies? Neem contact met ons op via 088 066 0550 voor een vrijblijvende online demosessie
Onze krachtige Premium functies
Voeg unieke Premium functies toe aan je online telefooncentrale en vergroot de mogelijkheden om met klanten en collega’s in contact te komen. Optimaliseer bedrijfsprocessen en de bereikbaarheid van je hele bedrijf.
SMART IVR
Configureer geautomatiseerde keuzeopties. Geef bijvoorbeeld de beller de optie om het klantnummer in te voeren en of stel een andere vraag in het keuzemenu.
Fax to e-mail
Ontvang en verstuur faxen via je e-mail inbox. Wanneer je een fax ontvangt wordt deze in een e-mail als pdf-bestand meegeleverd. Faxapparaten zijn verleden tijd.
CRM-koppeling
Volledige koppeling tussen je telefonie, online telefooncentrale en eigen CRM-systemen. Roep klantkaarten op in de vorm van een pop-up en koppel gegevens.
Bedrijfsnaamherkenning
De Unite telefooncentrale herkent direct welk bedrijf jou belt en geeft de naam weer in het display van je telefoon, webphone of mobiele telefoon.
Notifier
In geval van calamiteiten spreek je een mededeling in en bereik je telefonisch tientallen, honderden of duizenden personen tegelijkertijd.
Wall display
Een VOIPZeker dashboard dat als hulpmiddel wordt gebruikt om belangrijke telefoon statistieken en analyses in realtime visueel weer te geven op een tv.
Paging module
Doe een real-time aankondiging aan één of meerdere collega’s via de luidspeaker van hun apparaat. Het eenzijdige gesprek wordt automatisch aangenomen.
Intercom
Inbellen op één apparaat en direct een tweezijdig gesprek tot stand brengen. Het gesprek wordt automatisch aangenomen.
SIP Trunk
Wanneer je zelf een fysieke telefooncentrale hebt kunnen wij een SIP-Trunk oplossing bieden. Geniet van de voordelen van VOIPZeker met je eigen telefooncentrale.
Desktop bellen
Eén revolutionair systeem voor desktop bellen, videobellen, vergaderen en call beheer. Gebruik je desktop en laptop om mee te bellen - ideaal voor flexwerken.
Schakelaar
Bellers doorlopen een andere route in je belplan wanneer deze functie wordt ingeschakeld. Handig wanneer je even niet telefonisch beschikbaar bent.
Telefonische Captcha
Bellers dienen telefonisch een willekeurige reeks cijfers in te voeren om te bepalen of er sprake is van een menselijke gebruiker. Ideaal om telefonische bots tegen te houden.
Start vandaag met bellen
Meest gestelde vragen over de telefooncentrale
Zaken stoppen nooit, evenmin als onze telefoniesystemen. Onze eigen robuuste datacenters ondersteunen jouw bedrijf met een uptime van 99,999%.
Wanneer je klant wordt van VOIPZeker krijg je tot wel 25+ functies. Natuurlijk hebben wij ook betaalde premium functies zoals CRM-koppeling, notifier, fax to e-mail, bedrijfsnaamherkenning, slim keuzemenu en SIP trunks. Kijk op onze telefooncentralepagina voor meer informatie.
Jazeker. VOIPZeker kan op afstand via Teamviewer of Zoom een gratis demo geven en technische ondersteuning geven. Op onze hulp op afstand pagina vraag je een gratis demo aan en download je Teamviewer of Zoom.
VOIPZeker is dé enige telecomprovider van Nederland die alles in eigen beheer heeft.
Onze telefooncentrale en telefonie zijn volledig zelf ontwikkeld en hebben wij eigen servers in Nederland. Dit geeft ons de volledige vrijheid om te luisteren naar onze klantenwensen en nieuwe technologieën te blijven ontwikkelen.
De betekenis van VoIP is Voice over Internet Protocol (VoIP). Dit houdt in dat het gesprek over het internet gaat. VoIP biedt verschillende mogelijkheden waardoor gebruikers heel flexibel hun telefonie kunnen inzetten, zolang je maar internet hebt.
VoIP telefonie is niet automatisch gratis
Ondanks het feit dat de gesprekken van VoIP telefonie over het internet gaan betekent dit niet dat je gratis met VoIP kunt bellen. Je hebt hiervoor altijd een VoIP abonnement nodig en je betaalt net als bij gewone vaste telefonie gesprekskosten. Hoe hoog deze kosten zijn verschilt per provider.
Wat kan je met een VoIP telefoonsysteem?
Met een zakelijk VoIP abonnement kan je ongelofelijk veel kanten op al is dit wel verschillend per provider. VOIPZeker biedt een zeer uitgebreid functionaliteitenpakket waarmee je zowel op mobiel, vast als met je desktop kunt bellen met zeer veel functies en mogelijkheden. VoIP zakelijk van VOIPZeker biedt VoIP oplossingen voor kleine-, MKB en grootzakelijke bedrijven. Bekijk direct alle pakketten.
Enkele voorbeelden van VoIP van VOIPZeker zijn o.a. kostenbesparing, stabiele en betrouwbare verbinding, 75+ standaard functies, flexibel en optimaal bereikbaar, HD-audiokwaliteit, géén- tot lage investeringen en geweldige klantenservice.
Voor meer informatie bel je naar 088 066 0550.
Jazeker. De Unite telefooncentrale is de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke telefooncentrale van Nederland. Met het unieke klik & sleep systeem voeg je visueel direct functies toe en verbind je deze met een pijltje aan elkaar.
Binnen 1 minuut maak je een heel belplan. Lees meer over de functies van de Unite telefooncentrale.
Ja zeker. Onze Unite online telefooncentrale is het meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke portaal van Nederland.
Binnen enkele minuten maak je geheel nieuwe belplannen (belschema’s) aan via een visueel klik & sleep systeem. Zo beheer je de bereikbaarheid van je bedrijf overal en wanneer je maar wilt.
Benieuwd naar onze diensten? Wij bieden je graag de beste telefonie oplossingen. Vul je naam en telefoonnummer in dan bellen wij je dezelfde werkdag tussen 8:00 – 17:00 uur terug.