Hoe geef ik een klant toegang tot de Unite telefooncentrale

Als reseller wil je jouw eindklant de mogelijkheid bieden om hun eigen telefoniecentrale te beheren. Met de Unite telefooncentrale kun je aan deze vraag voldoen.

Na het activeren van de wachtwoord e-mail templates kun je in jouw klantenoverzicht een wachtwoord reset of herinnering sturen naar je klant.
De klant krijgt vervolgens een e-mail met daarin een inlog url, gebruikersnaam en wachtwoord.

De klant kan inloggen op de Unite centrale en zelf de telefonie instellen en aanpassen. Na het inloggen is het portaal voorzien van jouw reseller logo om zo de juiste branding aan de klant te tonen. Er is geen verwijzing naar VOIPZeker zichtbaar.

Verzenden van inloggegevens

  1. Log in op je reseller portaal
  2. Ga naar je Klantenoverzicht
  3. Als je met de muis over de bedrijfsnaam van je klant gaat kun je kiezen voor Wachtwoord resetten en Wachtwoord herinnering
  4. Je klant ontvangt de inloggegevens op het e-mailadres die is ingesteld bij de klantgegevens

Handmatig wijzigen van het wachtwoord

  1. Log in met de inloggegevens van de klant op https://unite.vpgrw.com/
  2. Klik op het hangslot-icoon rechts bovenin
  3. Vul het huidige wachtwoord in
  4. Vul het nieuwe wachtwoord in
  5. Klik op Opslaan

 

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze¬†FAQ¬†pagina‚Äôs. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar¬†088 ‚Äď 066 0550¬†(*bestaande klanten bellen gratis)¬†en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar¬†info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.