Hoe kan ik een contactpersoon niet in de factuur adressering opnemen?
Je kunt zelf aangeven of je een contactpersoon niet in de factuur adressering wilt latten opnemen. Vink de opties aan bij Bedrijfsgegevens.
Zo kun je een contactpersoon niet in de factuur adressering opnemen
Stap 1
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
Stap 2
Navigeer naar mijn account in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.
Stap 3
Navigeer met je muis naar het ‘Adresgegevens‘ en klik erop.
Stap 4
Klik nu op het vinkje ‘Contactpersoon niet inde factuur adressering opnemen‘.
Stap 5
Klik nu op ‘Wijzigingen opslaan’.
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.