Search

Hoe kan ik een contactpersoon niet in de factuur adressering opnemen?

Zo kun je een contactpersoon niet in de factuur adressering opnemen

Wil jij je contactpersoon niet in de factuur adressering hebben? Kijk dan nu hoe je de adressering weghaalt. 

 

Stap 1

Log in op je ‘Unite telefooncentrale

Inloggen Belplan

 

Stap 2

Navigeer naar mijn account in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.

account openen

 

Stap 3

Navigeer met je muis naar het  ‘Adresgegevens‘ en klik erop.

adresgegevens openen

 

Stap 4

Klik nu op het vinkje ‘Contactpersoon niet inde factuur adressering opnemen‘.

adressering contactpersoon

 

Stap 5

Klik nu op ‘Wijzigingen opslaan’

adressering contactpersoon 1

 

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.