Search

Porteringen

Bij porteringen vind je een overzicht van alle porteringen die zijn aangevraagd. Een portering betekent dat je geen nieuw telefoonnummer krijgt, maar je bestaande zakelijke telefoonnummer wordt meegenomen naar VOIPZeker. Nummerportering is dus het meeverhuizen van je huidige zakelijke telefoonnummers zodat je deze kunt blijven gebruiken.

Uitleg porteringen overzicht

Op het tabblad Inporteringen staan alle nummers die je naar VOIPZeker in porteren. 

Portering aangevraagd
Een nieuwe aanvraag die in behandeling is. Wij hebben de aanvraag doorgezet naar de oude provider.

Portering goedgekeurd
Dat betekend dat jouw oude (huidige) provider de portering heeft goedgekeurd en dat deze klaar is om te porteren. Dit doen we in ovelreg omdat er vaak nog toestellen geleverd moeten worden of de routering bepaald moet worden ingesteld.

Portering afgewezen
Dit houd in dat jouw oude (huidige) provider de aanvraag niet heeft goedgekeurd. Dit kan om administratieve redenen zijn. Vaak komt het factuur adres, contract adres en technische adres niet overeen. Wij gaan hier meestal achteraan.

Portering geporteerd
De portering is gerealiseerd en het nummer is nu actief bij VOIPZeker.

Portering geannuleerd
Mocht je een verkeerd nummer hebben aangevraagd of je bedacht hebben dan staat dit hier.

Portering aanvraag wijzigen
Mocht je een aanvraag willen wijzigen dan kan dat hier.

Porteringen overzicht

Volg de stappen hieronder om je porteringsoverzicht in te zien.

Portering overzicht –  start

Stap 1

Log in op je ‘Unite telefooncentrale

Inloggen Belplan

Portering overzicht –  overzicht openen

 

Stap 2

Navigeer naar ‘Belplan’ in het menu aan de linkerkant en klik op het icoon.

Porteringen

 

Stap 3

Navigeer met je muis naar het  ‘Telefoonnummers‘ en klik erop.

Portering

 

Stap 4

Hier zie je enkele portering opties kies nu  ‘Inportering‘.

Portering

Portering overzicht –  nummer selecteren of inzien

 

Stap 5

Je bent nu bij de porteringsoverzicht. 

Portering

 

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.