Overstappen
- Hoe werkt overstappen/nummerbehoud?
- Ben ik bereikbaar tijdens het porteren van het telefoonnummer?
- Hoe lang duurt een portering?
- Ik heb een conflict met mijn huidige telecom provider kan ik toch mijn nummer porteren?
- Kan de portering ook in het weekend en 's avonds?
- Kan ik mijn faxnummer ook porteren?
- Kan ik VoIP testen voordat ik overstap?
- Moet ik een nieuwe server en andere hard- en software aanschaffen?
- Moet ik zelf bij mijn oude provider opzeggen?
- Voorbeeld opzegbrief
Onze klanten bouwen op ons
De oplossingen van VOIPZeker zijn technische hoogstandjes en worden dagelijks gewaardeerd door 11.000+ bedrijven. Wij gaan graag tot het uiterste voor onze blije klanten.
Kun je het antwoord op je vraag niet vinden of wil je advies? Neem dan contact op via 088 066 0550 of stel je vraag online.
Vragen? Wij bellen jou.
Benieuwd naar onze diensten? Wij bieden je graag de beste telefonie oplossingen. Vul je naam en telefoonnummer in dan bellen wij je dezelfde werkdag tussen 8:00 – 17:00 uur terug.