Hoe werkt overstappen/nummerbehoud?

Overstappen is heel eenvoudig.

Stap 1 – Controleer je gegevens

Bekijk het contract van je huidige aanbieder. Let vooral op de contract- en opzegtermijn.
Noteer je contractnummer, neem contact op met je huidige provider indien je de contractgegevens niet kunt vinden. 
Noteer de contractgegevens, bedrijfsnaam, adres teleoonnummers en het contractnummer. 

Stap 2 – Diensten definiëren

Bepaal samen met ons welke diensten of prooducten je wilt afnemen bij VOIPZeker en welke nummer(s) je wilt meeverhuizen.

Stap 3 – Diensten opzeggen bij huidige leverancier

Zelf opzeggen:

Informeer jouw huidige provider over de verhuizing. Zeg altijd dat je gaat overstappen en vermeldt evt. om welke nummers het gaat. Als je dit niet aangeeft kan VOIPZeker je nummers niet porteren.

VOIPZeker laten opzeggen:

Geef je contractgegevens (Bedrijfsnaam, adres teleoonnummers en het contractnummer) aan ons door en geef aan welke nummers je wilt meenemen en welke je wilt laten vervallen. VOIPZeker doet de rest. 

 

Vragen? Wij helpen graag!

Vind gemakkelijk zelf alle antwoorden via onze FAQ pagina’s. Kun je het antwoord niet vinden en/of wil je overstappen naar VoIP van VOIPZeker? Bel dan voor vrijblijvend advies naar 088 – 066 0550 (bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.