Moet ik een nieuwe server en andere hard- en software aanschaffen?
Omdat de telefooncentrale uit de cloud wordt geleverd hoef je ook niet te investeren in een nieuwe telefooncentrale of server.
Eventuele IP telefoon toestellen kunnen opnieuw worden ingezet.
Om een goed advies hierin te geven is een technische vooropname van groot belang, neem contact op voor meer info.
Vragen? Wij helpen graag!
Vind gemakkelijk zelf alle antwoorden via onze FAQ pagina’s. Kun je het antwoord niet vinden en/of wil je overstappen naar VoIP van VOIPZeker?
Bel dan voor vrijblijvend advies naar 088 – 066 0550 (bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.