Welke zakelijke telefoonnummers voor jouw organisatie?
Telefoonnummers zijn een onmisbare schakel voor de telefonieoplossing voor jouw organisatie. VOIPZeker biedt zakelijke telefoonnummers aan in verschillende soorten smaken en maten. Zo bepaal jij zelf welke uitstraling je aan jouw bedrijf wilt geven. Ik begrijp het dat het soms lastig kan zijn om te bepalen welk nummer het meest geschikt is voor jouw organisatie. Lees je even mee? Dan help ik je bij het uitkiezen van een bij jou passend zakelijke telefoonnummer!
085 nummer & 088 nummer
Als je onderneming landelijk opereert en niet beperkt is tot een specifieke regio, dan is het wellicht verstandig om te overwegen om een 085-nummer aan te vragen bij VOIPZeker. Met een 085 nummer ben je niet gebonden aan een specifieke regio, wat betekent dat de locatie van je bedrijf niet af te leiden is uit het telefoonnummer. Dit kan voordelig zijn als je meerdere vestigingen hebt of als je klanten verspreid zijn over heel Nederland. Het aanvragen van een 085 nummer bij VOIPZeker is eenvoudig en snel geregeld.
Een 088 nummer is in essentie hetzelfde als een 085 nummer. Het grote verschil is dat 088 nummers worden geleverd in blokken vanaf 100 nummers. Indien je een groot hoeveelheid zakelijke telefoonnummers nodig hebt, kan dit een goed optie voor jouw bedrijf zijn. Werk je alleen of heb je nog enkele leuke collega’s om je heen? Kies dan voor een 085 nummer, aangezien 085 nummers per stuk afgenomen kunnen worden. In ieder geval, beide nummers bieden een professionele uitstraling voor elk organisatie.
Regionale nummer
Bevindt je doelgroep zich in dezelfde omgeving en/of opereert je organisatie regionaal of lokaal? In dit geval kan een regionale nummer de juiste optie zijn. Een regionale nummer zorgt namelijk voor erkenning van je organisatie: uit je telefoonnummer kan de beller afleiden in welke regio jouw organisatie is gevestigd. Liever toch wat meer privacy? Dan is een regionale nummer wellicht niet iets voor jou.
0800 nummer & 0900 nummer
0800 nummers en 0900 nummers worden ook wel servicenummers genoemd. Hierbij is de overweging voor jezelf om te bepalen of je jouw servicenummer gratis wilt aanbieden aan je (potentiele)klanten of dat je de beller wilt laten betalen voor de gesprekskosten. Staat bij jou de klant centraal en wil je dat ze altijd bellen, wat er dan ook is? Een 0800 nummer is dan voor jou gemaakt! Bellen naar 0800 nummers zijn namelijk gratis voor de klant, wat niet het geval is bij 0900 nummers. Als je vaak krijgt telefoontjes van klanten die je alsmaar lastig vallen, zou ik je een 0900 nummer adviseren.
Ben je zo ver om een keuze te maken voor een zakelijke telefoonnummer? Neem dan nu contact met ons op voor de actuele mogelijkheden of kijk hier naar de zakelijke telefoonnummers die beschikbaar zijn!