calamiteitenknop voor noodsituaties

Rate this post

Noodsituaties

Noodsituatie vragen om efficiënte en snelle oplossingen. Wat doe je in een geval van een calamiteit?   

Denk bijvoorbeeld aan een school of kinderopvang waarbij alle ouders gebeld moeten worden om hun kind op te halen. Een calamiteit bij een groot evenement of een beurshal die ontruimt moet worden. Nog lastiger is het als een hotel ontruimt moet worden waarvan je niet weet welke gasten zich wel/niet binnen het hotel bevinden.

De oplossing

VOIPZeker zou VOIPZeker niet zijn als wij daar niet de juiste oplossing voor een noodsituatie zouden ontwikkelen.

Wij hebben de calamiteitenknop ontwikkeld. Een uniek systeem waarbij je een scala van mogelijkheden krijgt om een noodsituatie in juiste banen te begeleiden.

De calamiteitenknop heeft uitgebreide mogelijkheden waarbij een grote groep telefoonnummers in 1x gebeld wordt om een bericht te laten horen. Zo kan je iedereen direct op de hoogte brengen van de situatie ongeacht of deze zich binnen of buiten het pand bevind.

De mogelijkheden

Bij de ontwikkeling van de calamiteitenknop hebben wij zoveel mogelijk rekening gehouden met de verschillende scenario’s. Zo kan instellen dat een persoon bij een gesprektoon of niet opneemt nog een keer gebeld wordt.

Je kan ervoor kiezen om anoniem te bellen of om je nummer weer te geven.

Je kan ook meerdere verschillende voicemail bestanden achter elkaar laten afspelen. Bijvoorbeeld eerst de welkomstboodschap en daarachter een bericht wat je op het moment suprême inspreekt of een vooraf gedineerd bericht. Alle telefoons van je medewerkers zullen overgaan totdat ze allemaal hebben opgenomen! Iemand die het toch te druk heeft en niet opneemt en zijn voicemail aan heeft staan? Deze zal jouw bericht treffen in zijn voicemail box.

Kortom met een druk op de knop informeer je honderden mensen tegelijk. Handig toch!

 

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Blije klant

VoIP telefonie berekenen