Wanneer heb jij voor het laatst naar je zakelijke vaste telefonie gekeken?

Wanneer heb jij voor het laatst naar je zakelijke vaste telefonie gekeken?
Rate this post

Wanneer heb jij voor het laatst naar je zakelijke vaste telefonie gekeken?

In 75% van de gevallen kijken ondernemers minder dan 1x in de 3 jaar naar hun zakelijke vaste telefonie aansluiting. Vaak gaat het dan om een prijsvergelijking voor een vaste telefoon abonnement. Jammer, want 80% van alle bedrijven weten niet goed wat ze eigenlijk allemaal met hun zakelijke vaste telefonie kunnen qua functies en dat ze maandelijks flink kunnen besparen!

Na de installatie van zakelijke vaste telefonie wordt er vaak niet meer nagedacht over een effectieve inzet van de telefoon functionaliteiten. Dit is zonde, want slechte bereikbaarheid of inefficiënte inzet van je gekozen telefoon functionaliteiten kan je klanten kosten. Instellingen die op een verkeerde manier zijn opgezet veroorzaken vaak schade aan het bedrijf en wordt het terugwinnen van potentiële klanten een moeilijke opgave. Bovendien mag jij als ondernemer de kosten van bijkomende schade zelf betalen. 

Maar ook al staan je instellingen goed en ‘werkt’ het dan wil het nog niet zeggen dat je alle opties goed benut. Je zou meer rendement uit je centrale kunnen halen door alle functies op een slimme manier in te zetten. Technologie veranderd en daarom zou jouw telefonie met jou mee moeten bewegen. Zorg er dus voor dat je jaarlijks een plan maakt waarin je ook je telefonie evalueert.

Het opzetten van een telefooncentrale op een amateuristische manier kost veel tijd en moeite. Zeker als je het geheel ook zelf gaat onderhouden. Zonde! Gelukkig zijn wij er om jou op weg te helpen.

Het is het goed om je eens vrijblijvend te verdiepen in alle instellingen en mogelijkheden van onze Unite telefooncentrale. Je inzicht zal worden verrijkt waardoor je snel oplossingsgericht te werk kan gaan. Onderhouden wordt kinderspel door de overzichtelijkheid van jouw belplan in onze centrale. In een oogopslag zie je direct hoe jouw belplan loopt. Je hoeft dus geen lijstjes meer bij te houden.  

We maken je niet alleen bewust van alle mogelijkheden, maar dragen ook waardevolle oplossingen aan die ervoor zorgen dat jij beste resultaten uit jouw telefooncentrale haalt en deze optimaal benut waardoor je ook nog eens kostenreducerend werkt. 

Bestel je zakelijke vaste telefonie - VOIPZeker vaste telefoon abonnement

Onze ervaring vanuit de praktijk met ontelbaar veel bedrijven heeft erbij toegedragen dat wij een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke telefooncentrale hebben ontwikkeld. Met het gemak van de Unite telefooncentrale kun je zelf eenvoudig belplannen beheren, uitgebreide rapportages opvragen en realtime statistieken bekijken. Met deze functionaliteiten kun je zelf de bereikbaarheid van je bedrijf verbeteren en levert dit uiteindelijk veel gemakt en efficiëntie op.

Bekijk alle functionaliteiten en bestel je zakelijke vaste telefoon abonnement

Bekijk nu online ons nieuwe vaste telefonie pakket en check welke functionaliteiten je van ons krijgt. Bestel binnen 2 minuten je eigen zakelijke vaste telefonie en geniet van nationaal vrij bellen. Wij maken complexe zaken graag eenvoudig! Heb je vragen of kom je er niet uit tijdens het bestellen? Neem dan contact op met onze geweldige klantenservice en bel naar 088 – 066 0550.

Direct aanvragen

Bekijk ook

> Gratis belgeschiedenis voor bedrijven
> Verbeterde telefoonfunctie Naamherkenning
> Realtime statistieken voor managers

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Blije klant

VoIP telefonie berekenen