VOIPZeker wijziging in bezorging PostNL tijdens coronavirus

VOIPZeker wijziging in bezorging PostNL tijdens coronavirus
Rate this post

De afgelopen dagen heeft het kabinet verschillende uitspraken gedaan en maatregelen getroffen om de verspreiding van het coronavirus te vertragen en te stoppen. Met deze maatregelen komen er steeds meer vragen over de bezorging van pakketten en post. VOIPZeker deelt met iedereen de wijzigingen in de bezorging van PostNL tijdens het coronavirus en treft zelf maatregelen.

Het kabinet heeft uitspraak gedaan dat het coronavirus niet kan worden overdragen via pakketten of post. Onze hoofdleverancier PostNL bezorgt alle post en pakketten zoals je normaliter gewend bent maar wel met extra maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk af te remmen. VOIPZeker staat volledig achter het besluit dat de gezondheid en veiligheid van klanten, medewerkers en partners voorop staat. Nederland moet gezien worden als één zieke patiënt en daar moet iedereen aan bijdragen.

Wijziging in bezorging tijdens het coronavirus

VOIPZeker heeft als bedrijf opnieuw maatregelen getroffen en besloten om vanaf maandag (16 maart 2020) uitsluitend PostNL als leverancier van post en pakketten te gebruiken om de verspreiding van het coronavirus af te remmen. Omdat PostNL net als ons veel maatregelen treft kunnen wij als bedrijf zoveel mogelijk controle uitoefenen of pakketten goed worden afgeleverd en werknemers van PostNL zich aan de gestelde maatregelen houden. 

Met ingang van gisteren tekenen PostNL-bezorgers na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Zo wordt contact tussen mensen extra geminimaliseerd. PostNL vraagt de ontvanger om de laatste 3 cijfers van zijn/haar legitimatiebewijs en noteert dit in het handtekeningveld. Net als PostNL volgen wij de maatregelen van het RIVM en raden wij iedereen aan om minimaal 1,5 tot 2 meter afstand te houden en fysiek contact te vermijden. Al enkele dagen bellen bezorgers aan en zetten de pakketten op de grond, waarna er wordt gewacht tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer bellen bezorgers aan en wordt het pakket in de hand gehouden.

Ook geeft PostNL aan dat wanneer je bedrijfslocatie gesloten is en je gebruikmaakt van de haal- of brengservice, er samen wordt gezocht naar een oplossing. Geef dit wel zelf op tijd door aan PostNL. 

Bedrijven die producten via de webshop van VOIPZeker bestellen kunnen dus rekenen op de eerder omschreven wijzigingen in de bezorging. Is jouw bedrijfslocatie ook gesloten en heb jij een gewijzigd afleveradres? Geef dit dan door tijdens het bestellen zodat wij zorg kunnen dragen dat jouw bestelling goed wordt ontvangen.

Maak jij als bedrijf ook gebruik van de diensten van PostNL? Dan is het verstandig om ook jouw klanten op de hoogte te brengen van de gestelde maatregelen voor bezorgingen van PostNL tijdens het coronavirus. 

Meer informatie

Wij houden zoveel mogelijk mensen op de hoogte van actueel nieuws, acties en stappen die je kunt volgens omtrent het coronavirus. In onze eerdere blogs moedigen wij al enkele weken thuiswerken aan in de hoop dat ondernemend Nederland zijn vuist kan maken en de verspreiding van het coronavirus kunnen vertragen/stoppen. Dus blijf vooral op de hoogte van het laatste nieuws en lees onze artikelen.

Heb je meer vragen over bezorging van VOIPZeker pakketten tijdens het coronavirus? Neem gerust contact op je eigen VOIPZeker-accountmanager of de algemene klantenservice via 088 – 066 0550

Bekijk ook

> Uitspraak overheid: thuiswerken door coronavirus
> Kies voor thuiswerken vanwege het coronavirus
> Calamiteitenfunctie: breng honderden mensen telefonsich gelijktijdig op de hoogte.

 

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Blije klant

VoIP telefonie berekenen