Calamiteitenfunctie, breng honderden personen telefonisch gelijktijdig op de hoogte

calamiteitenfunctie
Rate this post

Vanwege de grote impact van het coronavirus is er momenteel ontzettend veel vraag naar onze calamiteitenoplossing. Om de verspreiding van het coronavirus te vertragen breng je met 1 belletje honderden mensen gelijktijdig op de hoogte van een situatie of nieuwsbericht.

Nederland moet gezien worden als één grote patiënt en roepen wij alle bedrijven op hun steentje bij te dragen.

Met de calamiteitenoplossing breng je met één telefoontje tientallen of zelfs honderden personen gelijktijdig op de hoogte van jouw mededeling. Niet iedereen leest direct zijn/haar e-mail, maar een telefoontje wordt altijd opgenomen. Onze klanten doen dit al geruime tijd, maar zetten deze functie momenteel massaal in vanwege het coronavirus.

In geval van een calamiteit wil je dat iedereen de nodige informatie direct tot zich neemt en niet wacht tot iemand ‘een keer’ zijn e-mail controleert. Spoedmeldingen zoals tijdens deze pandemie worden daarom telefonisch doorgegeven omdat snelheid de hoogste prioriteit heeft.

Zo eenvoudig werkt de calamiteitenoplossing

– Bel naar het door ons opgegeven calamiteitennummer.
– Spreek het bericht in dat je wilt laten afspelen.
– Sluit af met een #.

Je hoort nu 3 keuzes: 1) Bericht beluisteren 2) Bericht opnieuw opnemen 3) Bericht versturen.

Zodra je voor optie 3 kiest belt onze centrale bellen naar al jouw contactpersonen of een specifieke groep die je hebt aangemaakt. Alle contactpersonen die in je lijst staan krijgen dan gelijktijdig deze mededeling te horen.

In geval van een calamiteit en vooral nu tijdens de pandemie breng je alle medewerkers snel op de hoogte van wijzigingen in de organisatiesituatie. Plaats de gezondheid van je medewerkers voorop en onderneem tijdig actie.

Calamiteitenfunctie op verschillende manieren ingezet

De calamiteitenfunctie wordt niet alleen gebruikt om medewerkers in te lichten maar gebruiken scholen deze functie ook om ouders te informeren en te alarmeren. Fitnessclubs zetten deze oplossing in om hun klantenbestand snel op de hoogte te brengen van een sluiting en gebruiken hotels dezezelfde functie om hun gasten op de hoogte te houden van de situatie rondom het coronavirus.

Is de calamiteitenoplossing ook iets voor jou en maak jij hier nog geen gebruik van? Neem dan direct contact met ons op via  088 – 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl. Wij kunnen de activatie dezelfde dag nog realiseren dat jij ook beschikt over deze noodoplossing en mensen gelijktijdig op de hoogte kunt brengen.

Direct advies


Wij wensen iedereen heel veel sterkte tijdens deze moeilijke tijden!

Bekijk ook

> Uitspraak overheid: thuiswerken door coronavirus
> Kies voor thuiswerken vanwege het coronavirus
> Wanneer heb jij voor het laatst naar je zakelijke telefonie gekeken?

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Blije klant

VoIP telefonie berekenen