COVID-19 bedrijfsadvies en ondersteuning VOIPZeker

COVID-19 bedrijfsadvies en ondersteuning VOIPZeker
Rate this post

De uitbraak van het coronavirus heeft een enorme impact op de wereld. VOIPZeker erkent COVID-19 als een uitdagende en evoluerende bedreiging voor de bedrijven en de samenleving over de hele wereld. Wij volgen de maatregelen van het RIVM en de Nederlandse staat nauwkeurig op en zijn sterk van mening dat iedere organisatie zijn rol moet spelen tijdens deze moeilijke tijden. In lijn daarmee verzekert VOIPZeker alle klanten en zakenpartners het beste van onze ondersteuning en bedrijfscontinuïteit.

Het coronavirus heeft de hele economie wereldwijd verstoord en zal het de uitdaging zijn om deze overgangsperiode de komende maanden samen te overwinnen. De gezondheid van onze medewerkers en klanten is onze prioriteit. VOIPZeker medewerkers werken al voor een zekere periode in wisseldiensten thuis maar hebben wij vandaag besloten volledig over te stappen op 100% thuiswerken. Wij hebben geïnvesteerd in onze technologieën zodat wij optimaal kunnen samenwerken op afstand en bereikbaar blijven. Wij roepen onze geweldige klanten, zakenpartners en eigenlijk iedereen op om hetzelfde te doen en gebruik te maken van telefonie oplossingen. Maak thuiswerken haalbaar en neem op tijd initiatief.

Wij blijven wereldwijd telefonisch en per e-mail bereikbaar en zullen onze capaciteit en expertise gebruiken om op afstand assistentie te bieden en implementaties te verrichten. Zo kan onnodig reizen worden vermeden en kunnen bedrijven de gezondheid van medewerkers zo goed mogelijk waarborgen. Hoewel dit een veranderlijke situatie is doen wij er alles aan om verstoringen in onze dienstverlening te beperken.

Gouden tip – Neem je vaste kantoortelefoon mee naar huis en sluit deze aan op het internet. Een andere manier om bereikbaar te blijven is door gebruik te maken van een softphone client. Het is nu géén tijd om af te wachten, dus zorg ervoor dat je dit vóór de lockdown hebt geregeld.

Heb jij ondersteuning nodig en/of mis jij de nodige apparatuur om je bedrijf draaiende te houden vanuit huis? Neem contact met ons op en laat je gratis informeren. Wij denken graag met je mee en kunnen op afstand de juiste accounts aanleveren en implementaties verrichten. Hardware nodig? Informeer naar de levertijden en bestel deze via de webshop. Onze klantenservice is bereikbaar via 088 – 066 0550 en info@voipzeker.nl.

Bedrijven en de algehele wereldbevolking hebben in de geschiedenis voor grote uitdagingen gestaan en hebben wij deze overwonnen. Wanneer wij goed samenwerken en elkaar helpen zullen wij ook na deze uitdaging sterker naar voren komen. 

Namens het hele VOIPZeker-team wensen wij iedereen ontzettend veel sterkte en gezondheid toe. 

VOIPZeker

 

Bekijk ook

> Uitspraak overheid: thuiswerken door coronavirus
> Kies voor thuiswerken vanwege het coronavirus
> VOIPZeker wijziging in bezorging PostNL tijdens coronavirus

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Blije klant

VoIP telefonie berekenen