Vier redenen waarom bedrijven voor VOIPZeker kiezen

Vier redenen waarom bedrijven voor VOIPZeker kiezen
Rate this post

Elk telefoongesprek creëert een menselijke verbinding tussen een bedrijf en zijn klanten. Communicatie is dan ook de hartslag van elk bedrijf en dus onmisbaar. Onze klanten vertrouwen op ons om uitmuntende service te geven. Wij nemen dit erg serieus.

Er zijn veel opties voor zakelijke communicatie, maar waarom bedrijven juist voor VOIPZeker kiezen vatten wij kort samen in 4 belangrijke punten: uitgebreid en krachtig platform, gebruiksvriendelijke functies, geweldige service en een redundant uitgevoerd betrouwbaar netwerk.

Ja, ik wil klant worden

 

1. Uitgebreid en krachtig platform

Hedendaags vinden bedrijven het geweldig dat ze maar één communicatieplatform nodig hebben om de bereikbaarheid van het hele bedrijf te beheren.

Stel je voor hoe onhandig en tijdrovend het is om als medewerker de hele dag slecht bereikbaar te zijn en probeert te schakelen tussen talloze systemen en apparaten, vooral wanneer je tijdens thuiswerken/ buiten de deur een inkomende oproep probeert te beantwoorden (wat eigenlijk heel simpel hoort te zijn. Hybride werken is nu realiteit.

Wanneer je alle zakelijke communicatie op één plek samenbrengt bespaar je enorm veel tijd en beheer je klant- en teamgesprekken vanuit één centrale. Met VOIPZeker breng je vaste telefoniemobiele telefonie en (video)bellen via laptop samen op één platform. Dit opent nieuwe deuren om geweldige klantervaringen te bieden en de productiviteit van medewerkers te verhogen.

2. Eenvoudig en gebruiksvriendelijk beheer

Je hoeft geen IT-specialist te zijn om het systeem van VOIPZeker te gebruiken en dat vinden onze klanten geweldig. Binnen enkele seconden voer je wijzigingen door voor 1 collega, afdeling of hele vestiging.

Ons platform is speciaal ontworpen voor zowel drukbezette ondernemers die een eenvoudige, intuïtieve interface nodig hebben als IT-wizards die letterlijk alle communicatie aspecten willen beheren, inzien, archiveren en optimaliseren.

Vragen zoals “waarom VoIP telefonie en “waarom VoIP telefonie vast en mobiel samenbrengen” hopen wij hierbij getackeld te hebben, Wanneer klanten toch advies willen en even willen sparren, neem je contact op met onze geweldige  support afdeling. Dat brengt ons meteen bij het volgende punt.

3. Geweldige service

Van het eerste gesprek met een adviseur tot een professionele onboarding en informatieve ondersteuningsmaterialen, iedereen bij VOIPZeker streeft ernaar behulpzaam te zijn.

Door jarenlange ervaring weten wij precies de pijnpunten en obstakels van ondernemers die niet goed bereikbaar zijn. Dit helpt ons enorm bij het achterhalen van problemen en hier direct oplossingen voor te vinden. Wil je een wijziging in je belplan? Bel je eigen VOIPZeker-assistent op en regel het binnen 2 minuten.

Wij luisteren graag naar feedback om ons platform nog gebruikersvriendelijker te maken en werken graag nieuwe functies en klantwensen uit. Ben je nog geen klant? Bestel online een VoIP abonnement en probeer het uit.

Bekijk tarieven

 

4. Betrouwbaar redundant netwerk

Waarom VoIP telefonie van ons zo betrouwbaar is? Klanten stappen ook vooral vaak over naar VOIPZeker zodra zij ontdekken dat wij het meest betrouwbare en redundant uitgevoerde VoIP netwerk van Nederland hebben

Omdat onze systemen volledig in eigen beheer en ontworpen zijn hebben wij als enige provider de ultieme vrijheid om onze systemen te optimaliseren. Geen limitaties van standaard dashboards of bestaande netwerken. Zo leveren wij o.a. encrypted calls af en hebben wij zeer uitgebreide fail-over systemen, waardoor onze uptime maar liefst 99,999% is.

Ben je benieuwd naar de betrouwbaarheid van ons netwerk? Neem een kijkje naar de status van ons systeem.

Wanneer je op zoek bent naar een betrouwbare VoIP oplossing voor zakelijke communicatie, zoek dan niet verder. Wij overtreffen je verwachtingen graag.

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Blije klant

VoIP telefonie berekenen