Leestijd artikel: 2 minuten
Tegenwoordig ben je zo goed als altijd bereikbaar op je mobiele telefoon, maar ook alle belletjes die je op vaste telefoon ontvangt hoef je niet meer te missen. Voor medewerkers die veel onderweg zijn is doorschakelen een veel gekozen oplossing. Wij leggen uit hoe je een vaste telefoon kunt doorschakelen naar je mobiele telefoon en praten je bij over onze mobiele VoIP simkaart integratie.
Wat is doorschakelen?
Het woord ‘doorschakelen‘ zegt eigenlijk al genoeg, je schakelt een gesprek door naar een ander nummer. Bij afwezigheid kun je alle binnenkomende oproepen van je zakelijke nummer die je normaal op je vaste telefoon ontvangt eenvoudig doorschakelen elk gewenst intern- en extern nummer (regionaal, servicenummers, 085, 088 en zelfs mobiel nummer). Handig wanneer je veel onderweg bent of vakantie hebt.
Hoe kan ik mijn vaste telefoon doorschakelen naar mijn mobiel?
Voor medewerkers die vaak onderweg zijn is het doorschakelen van de vaste telefoon naar de mobiele telefoon een veel gebruikte oplossing. Met onze unieke Click & Drag belplan van onze Unite telefooncentrale voor je binnen enkele seconden een wijziging door en is je vaste telefoon doorschakelen naar je mobiele telefoon zo gepiept. Alle wijzigingen zie je realtime in je belplan en is het gebruik van onoverzichtelijke vensters en formulieren verleden tijd.
1. Je logt in op je Unite telefooncentrale
2. Kies via Extensie management je belplan
3. Klik op Belgroep zodat deze aan je belplan wordt toegevoegd
4. Bij belgroep selecteer je een intern nummer of vul je een extern nummer in voor het doorschakelen naar je mobiel
5. Klik op bewaar en trek met je muis een streepje naar je belplan
Voorbeeld hoe je een wijziging in je belplan maakt -> bijvoorbeeld een doorschakeling toevoegen
Zoals je ziet is het doorschakelen van je vaste telefoon naar mobiel eenvoudig zelf te beheren via één overzicht. Je kunt zelfs roosters en tijdschema’s toevoegen voor wanneer je vaker op vaste dagen/ tijdstippen afwezig bent. Jouw Personal Assistent en receptioniste kunnen eenvoudig jouw bereikbaarheid beheren wanneer je veel onderweg bent en je vaste telefoon doorschakelen naar je mobiel. Heb je vragen of wil je het beheer uit handen geven, dan krijg je van ons een eigen account manager toegewezen die je altijd kunt bellen.
Alternatief voor doorschakelen – De mobiele VoIP simkaart
Hoewel onze Unite telefooncentrale vandaag de dag de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke telefooncentrale op de markt is hebben wij speciaal voor ondernemend Nederland de mobiele VoIP simkaart ontwikkeld. Je vaste telefoon doorschakelen is verleden tijd, want met onze simkaart ontvang je voortaan altijd en overal oproepen voor je zakelijke nummer direct op je mobiele telefoon en maak je altijd en overal gebruik van alle functionaliteiten van je eigen telefooncentrale.
Een ander groot voordeel van onze unieke mobiele VoIP simkaart is dat je géén app gebruikt en dus elke mobiele telefoon gebruikt kan worden, of dit nou een iPhone 11 of een Nokia uit 2005 is!
Met een sim only abonnement van VOIPZeker neemt de bereikbaarheid van je collega’s en algehele organisatie toe. Er is meer continuïteit in de communicatie en geeft dit jouw collega’s de mogelijkheid om nog eenvoudiger thuis te werken of bereikbaar te zijn buiten kantoor. Omdat de hele organisatie gebruik maakt van één online telefooncentrale geniet je van onderling gratis bellen, dus ook met je mobiele telefoon. Hierdoor nemen gesprekskosten af en wordt administratie eenvoudiger omdat je nog maar 1 factuur ontvangt.
✔ Zakelijke oproepen en privé oproepen ontvangen op 1 mobiele telefoon
✔ Intern bellen met collega’s is gratis
✔ Alle telefooncentrale functionaliteiten (doorschakelen, doorverbinden, gespreksopname, keuzemenu etc.)
✔ Bepaal zelf met welk nummer je uitbelt
✔ Collega’s opbellen met een verkort snelkiesnummer (bijvoorbeeld 002)
✔ Zakelijke voicemail op je mobiele telefoon
✔ Werkt op iedere mobiele telefoon (bijvoorbeeld oude Nokia’s en nieuwe iPhones)
Direct aanvragen? Bekijk onze beschikbare mobiele telefonie sim only abonnementen door op te onderstaande knop te drukken en bekijk direct alle telefooncentrale functionaliteiten. Neem telefonisch contact via 088 – 066 0550 of stuur een e-mail naar verkoop@voipzeker.nl.
Direct klant worden?
Bereken online gratis je telefoniekosten uit en stap vandaag nog over. Al ruim 11.000+ bedrijven gingen je voor en gebruiken dagelijks onze geweldige telefonie oplossingen.
Heb je vragen?? Neem contact op met onze geweldige klantenservice via 088 – 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.