De intercom in een nieuw jasje

De intercom in een nieuw jasje
Rate this post

Vroeger zat de assistent van de directeur als een waakhond voor de deur. Zodra de assistent een mededeling had voor de directeur drukte de assistent op de knop van haar intercom telefoon en zei: “Hallo Pieter je afspraak is er” Pieter: “Laat hem maar binnen”. Je ziet het nog in films, maar waar is: deze functie in de realiteit gebleven?

VOIPZeker heeft nu de intercom telefoon weer tot nieuw leven ingeblazen!

De intercom telefoon van vroeger

Vroeger drukte de assistent op een knop van haar telefoontoestel en gaf op die manier door aan de vergaderzaal dat de lunch klaar was. Door middel van de ingebouwde speaker en microfoon antwoordde iedereen in koor: “We komen eraan!”.

Waar is deze functie gebleven? We zien deze helaas niet meer, maar het is wel een veel gevraagde functionaliteit binnen grotere organisaties. Daarom heeft VOIPZeker hier nieuw leven ingeblazen.

Neem nu contact met ons op en start met het gebruiken van de intercom voor je telefoon!
 

Hoe werkt de intercomfunctie van VOIPZeker

De intercomfunctie die VOIPZeker heeft ontwikkeld werkt precies hetzelfde als de intercomfunctie van vroeger. Met één simpele druk op de knop kun je een mededeling doorgeven aan meerdere toestellen binnen de organisatie. Deze oproep wordt automatisch opgenomen. Via de speaker en de microfoon kunnen beiden personen direct met elkaar praten.

Speciaal voor de zorg

In de intro heb ik het gehad over de assistent die een oproep heeft voor de directeur, maar dit is slechts een van de vele voorbeelden waarvoor jij deze functie kunt gebruiken. De Intercomfunctie wordt veel in de zorg gebruikt. Denk bijvoorbeeld aan verzorgingshuizen. Daar zijn verzorgers verplicht om dagelijks bij de bewoners langs te gaan om te kijken hoe het gaat. Met de Intercomfunctie kunnen de verzorgers bellen en direct een gesprek starten met de bewoner. De bewoner hoeft de telefoon niet op te nemen en kan direct tegen de verzorger praten. Dit is perfect voor verzorgingshuizen waar bewoners slecht ter been zijn of een lichamelijke beperking hebben.

Maak afspraken

Let wel goed op dat je binnen het bedrijf goede afspraken maakt over deze functionaliteit. Het is niet de bedoeling dat de intercom te pas en te onpas wordt gebruikt. Natuurlijk zal je ook afspraken met elkaar moeten maken om misbruik te voorkomen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat collega’s elkaar gaan afluisteren of de directie jouw telefoongesprekken meeluisterd. Het is daarom wel fijn om te weten dat niet iedereen toegang heeft tot deze functionaliteit en dat dit te beveiligen is met rechten.  

Ook gebruikmaken van onze intercomfunctie?

Neem dan nu contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. Bestaande klanten kunnen de nieuwe functie toevoegen aan hun telefonie. Nieuwe klanten bestellen online een nieuw abonnement en voegen daarna de intercomfunctie toe aan hun telefooncentrale. Heel eenvoudig dus.

Neem nu contact op!

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Blije klant

VoIP telefonie berekenen