Met onze online telefoonboek functie kun je eenvoudig collega’s en klanten als contactpersonen toevoegen , direct opbellen via een fysiek toestel of webphone en gratis gebruik maken van naamherkenning. Wordt familie van VOIPZeker wordt krijg de beste online telefoonboek voor bedrijven helemaal gratis.
Iedere VOIPZeker familielid krijgt toegang tot zij/haar eigen online telefooncentrale, waarin je de gehele bereikbaarheid van je bedrijf kunt beheren, monitoren en optimaliseren. Met de gratis online telefoonboek functie voor bedrijven zijn je contactpersonen altijd binnen handbereik. Je bent namelijk niet meer gebonden aan één locatie en kun je wereldwijd inloggen op je telefooncentrale. Uiteraard kunnen bedrijven de functie op meerdere manieren inzetten om efficiënter te kunnen werken.
Waarvoor kunnen bedrijven de online telefoonboek functie gebruiken?
Werk je op kantoor dan kun je via je fysieke vaste telefoon of webphone eenvoudig contactpersonen opzoeken en direct opbellen. Bevind je je buiten de deur of ben je op vakantie dan reist je online telefoonboek gewoon met je mee! Deze is namelijk toegankelijk vanaf je mobiele telefoon en zelfs je laptop. Mis dus nooit meer belangrijke informatie en afspraken.
Een andere manier hoe je online telefoonboek effectief wordt ingezet is via onze Click 2 Call plug-in. Nadat je onze plug-in hebt geïnstalleerd in je Chrome browser, kun je online telefoonnummers op webpagina’s aanklikken en worden deze automatisch gebeld door je fysieke toestel of webphone. Via de plug-in kun je contactpersonen op naam en telefoonnummer kiezen en deze direct opbellen. Installeer hier de gratis VOIPZeker Click 2 Call plug-in.
Recent heeft VOIPZeker een verbeterde versie van de telefoonfunctie naamherkenning uitgebracht. Alle VOIPZeker klanten kunnen deze functie gratis gebruiken en per extensie beslissen of zij naamweergave op hun display willen. Naamherkenning haalt alle benodigde informatie uit je online telefoonboek en geeft deze weer op het display van je telefoon of monitor. Om deze functie te kunnen gebruiken is het dus noodzakelijk dat er contactpersonen staan opgenomen in je online telefoonboek.
Contactpersonen toevoegen aan je online telefooncentrale
Er zijn twee manieren om contactpersonen toe te voegen aan je online telefoonboek. Je kunt handmatig contactpersonen toevoegen of direct een opgeslagen contactenlijst importeren (csv-, of Excel-bestand). Een Excel-bestand kun je zelfs naar wens wijzigingen voordat je deze importeert in je online telefoonboek. Om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben wij een uitgebreide FAQ gemaakt waarin alle stappen staan uitgelegd.
Kom je er niet uit en heb je meer vragen over de beste online telefoonboek functie voor bedrijven? Of ben je gewoon benieuwd naar verbeterde naamherkenning. Neem vrijblijvend contact op met onze klantenservice via 088 – 066 0550. Wil je ook gebruik maken van onze geweldige online telefooncentrale, maar ben je nog geen deel van onze familie? Neem dan direct contact op en vraag gratis naar onze oplossingen.
Bekijk ook
> Gratis belgeschiedenis voor bedrijven
> Verbeterde telefoonfunctie Naamherkenning
> Realtime statistieken voor managers