Advanced Voicemail van VOIPZeker

Advanced Voicemail van VOIPZeker
Rate this post

Hoewel je met VoIP van VOIPZeker wel 100 gesprekken tegelijk kunt voeren, is het natuurlijk niet altijd fysiek haalbaar om daadwerkelijk iedere klant te woord te staan. Dat is helemaal niet erg, maar zorg er wel voor dat de klant een voicemail kan inspreken en het gevoel heeft dat er iets mee wordt gedaan. Maak nu gebruik van de Advanced Voicemail van VOIPZeker en geef de klant zelf de controle over het inspreken van de voicemail. Hoe? Dat lees je verder.

Iedereen heeft ervaring met een voicemail en weet waarvoor deze wordt gebruikt. Wat veel mensen niet weten is dat je een geavanceerdere voicemail kunt inzetten. Je kunt de klant de controle geven over de ingesproken voicemail. Heb jij het wel eens meegemaakt dat je geheel onverwachts een voicemail moest inspreken, maar je je tijdens het inspreken of achteraf bedenkt dat je jouw bericht niet correct hebt ingesproken? Dat is nu verleden tijd met de Advanced Voicemail van VOIPZeker.

Advanced Voicemail – voicemail menu

De Advanced Voicemail van VOIPZeker is het beste te omschrijven als een voicemail menu. Bij het inspreken van de meeste voicemails kun je na de piep éénmalig een bericht inspreken. Goed of niet goed, het bericht wordt per direct verzonden. Met de Advanced Voicemail van VOIPZeker is dit verleden tijd en krijgt de klant zelf de controle om het ingesproken bericht opnieuw te beluisteren, deze aan te passen of te verwijderen. Je kunt dan ook begrijpen dat deze feature een hoop voordelen met zich meebrengt. Niet alleen klanten kunnen zelfverzekerd een bericht inspreken of wijzigen, maar zelfs sollicitanten (die al nerveus genoeg zijn!) kunnen hun berichten opnieuw beluisteren en zo een geweldige indruk achter te laten. Je kunt maar één keer een denderende entree maken!

De keuzes van de Advanced Voicemail van VOIPZeker

Toets 1 Om jouw ingesproken bericht opnieuw te beluisteren  
Toets 2 Om jouw ingesproken bericht te verzenden 
Toets 3 Om jouw ingesproken bericht opnieuw in te spreken
Toets 4 Wanneer je geen ingesproken bericht wilt achterlaten 

Fijn dat je jouw klanten een nog betere belervaring gaat geven, door ze controle te geven over hun ingesproken voicemail berichten. Voor jou ook prettig, want je zult een betere kwaliteit ingesproken voicemails ontvangen omdat de mensen daadwerkelijk kunnen bepalen wat ze inspreken. Geen nerveuze berichten of ingesproken voicemails meer die halverwege worden afgekapt en de haak op de hoorn wordt gegooid. Je kunt nu zelf een Advanced Voicemail inspreken of deze laten inspreken door professionele stemacteurs van VOIPZeker.

Professionele stemacteurs van VOIPZeker

Nu je gebruik gaat maken van een voicemail menu willen wij jou ook direct op de hoogte brengen dat je jouw eigen voicemail ook kunt laten inspreken door professionele stemacteurs van VOIPZeker. Streef naar een betere uitstraling en verbeter jouw dienstverlening door jouw de klanten de beste belervaring ooit te geven. Je kunt nu alle audioberichten professioneel laten inspreken door simpelweg een e-mail met de tekst te sturen. O ja, wist je al dat alle voicemails binnenkomen op jouw mailbox, bijgesloten als een audiobestand? Archiveer je voicemails en mis nooit meer een kans om jouw klant terug te bellen. Wij kunnen jouw audioberichten in alle talen laten inspreken en deze binnen 5 werkdagen aanleveren. Waar wacht je nog op? Zet deze stappen eerder dan jouw concurrenten!

Stemacteur aanvragen


Heb je meer vragen of andere functionaliteiten of wil je een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem dan contact op via 088 – 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl. Onze experts staan je maar al te graag te woord en beantwoorden al jouw vragen. 

Bekijk ook

> VoIP welkomstboodschap mogelijkheden
> ISDN stopt – herinnering overstappen naar VoIP
ISDN stopt – 5 redenen voor overstappen

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Blije klant

VoIP telefonie berekenen