Optimaal bereikbaar met de spraakmelder van VOIPZeker

Rate this post

De spraakmelder van VOIPZeker

De spraakmelder is speciaal ontwikkeld voor VoIP telefonie gebruikers en is een aanvulling op de voicemail. Wat de spraakmelder doet is eigenlijk heel simpel.

Op het moment dat iemand een voicemail heeft ingesproken wordt deze gemaild naar de gebruiker. In het belplan van de spraakmelder kun je een lijst opgeven van telefoonnummers die gebeld moet worden. De spraakmelder belt deze nummers totdat iemand heeft opgenomen of dat ze allemaal hebben opgenomen. Hierna speelt deze de ingesproken voicemail boodschap af. De medewerkers die op de lijst staan kunnen hierop acties uitzetten of de beller terugbellen.

Steeds meer organisaties hebben technische diensten of waakdiensten die 24/7 bereikbaar moeten zijn. Door de spraakmelder slim in te zetten hoef je de medewerker niet direct te storen als hij op dat moment even bezig is. Door in de voicemail aan te geven dat iemand binnen 1 uur wordt terug gebeld geef je de medewerker die dienst heeft de tijd om zijn werkzaamheden af te handelen voordat hij de volgende opdracht aanneemt.

De klant is gerust gesteld en de organisatie is ondank dat er niemand heeft opgenomen toch optimaal bereikbaar.

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Blije klant

VoIP telefonie berekenen