Realtime meeluisteren met telefoongesprekken

Realtime meeluisteren met telefoongesprekken
Rate this post

VOIPZeker heeft in haar portaal realtime meeluisteren met telefoongesprekken geïntegreerd. Een mogelijkheid die vele deuren opent voor kwaliteitsmonitoring en trainingsdoelen. 

Middels een specifieke instelling in de portaal wordt bepaalt wie van de medewerkers geautoriseerd wordt om gesprekken mee te luisteren. Met het instellen van de rechten worden ook de toestellen waarop meegeluisterd mag worden begrensd.

Andersom is het ook niet mogelijk om zonder medeweten van de medewerkers gesprekken mee te luisteren. De medewerker hoort namelijk 3x een piep op het moment dat iemand meeluistert in een gesprek. De klant hoort deze “piep” niet. Op deze manier weet de medewerker dat er meegeluistert wordt in het gesprek. 

De geautoriseerde medewerker kan met het gesprek meeluisteren en met de andere medewerker “fluisteren”. Het fluisteren hoort en merkt de klant niet en de klant hoeft hiervoor niet in de wacht gezet te worden.

De andere mogelijkheid is dat de geautoriseerde agent met het gesprek meeluistert. In dat geval hoort hij het gesprek alleen maar aan en kan hij niet communiceren met de medewerker. 

In het kader van de Persoonsbescherming willen we ondernemers wijzen op ons blog: Meeluisteren of opnemen van gesprekken is dit toegestaan? 

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Blije klant

VoIP telefonie berekenen