In onze huidige samenleving gebruikt iedereen een telefoon en weet iedereen wat een belgeschiedenis is. Slechts weinigen weten hoe je een belgeschiedenis voor bedrijven effectief kunt inzetten om je service te verbeteren. VOIPZeker heeft het weer voor elkaar gekregen om de belgeschiedenis zo in te richten dat jij als bedrijfsleider of manager een nauwkeurig overzicht krijgt van alle inkomende, uitgaande en gemiste gesprekken. O ja, het is nu gratis voor iedere gebruiker!
Nu de functie belgeschiedenis voor bedrijven gratis is kun je direct alle inkomende, uitgaande en gemiste gesprekken inzien. De functie is buitengewoon handig en onmisbaar voor het management. In één handig overzicht kun jij datums en tijdvlakken selecteren en zo alle oproepen inzien. Het overzicht is dusdaig overzichtelijk ingedeeld zodat je nauwkeurig kunt zien hoe specifieke gesprekken zowel intern als extern zijn doorverbonden. Ook worden bekende bedrijfsnamen en namen van werknemers weergegeven, waardoor je altijd en overal een zeer compleet overzicht bewaard. Zo kun je meten hoe goed je klantenservice presteert en of wat voor belervaring je bellers krijgen. Het gaat zelfs zo ver dat je nauwkeurig kunt aflezen hoe jouw collega’s individueel presteren. Merk je dat een specifieke collega wel erg veel gesprekken misloopt, dan wordt het wellicht tijd eens aan zijn oor te trekken!
Handige tip #1: Wanneer je aan de hand van de belgeschiedenis kunt opmaken dat er veel gemiste oproepen zijn, dan kun je overwegen je belplan te wijzigen door bijvoorbeeld een voicemail of keuzemenu te implementeren. Zorg ervoor dat alle gesprekken altijd worden afgehandeld, door zowel een medewerker als door de beller te navigeren naar een voicemail.
Je kunt een selectie maken uit jaren, maanden, dagen en zelfs specifieke tijdstippen (bijvoorbeeld 14:00 – 16:15 uur). Ook kun je eenvoudig aangeven of je alleen de belgeschiedenis wilt inzien van alle inkomende gesprekken of alle uitgaande gesprekken. Uiteraard kun je ook beiden aanvinken om één volledig overzicht te krijgen.
Om nog een stapje verder te gaan kun je ook het gesprekstype kiezen. Dat wil zeggen dat je een selectie kunt maken van alleen beantwoorde gesprekken of alleen gemiste gesprekken. Met deze informatie kun je specifieke extensies controleren op het afhandelen van hun telefoongesprekken en daarmee het functioneren van de medewerker.
Als kers op de taart kun je uiteraard alle gespreksgeschiedenissen downloaden als CSV-bestand, zodat je deze kunt archiveren, opslaan, bewerken of presenteren aan de gewenste persoon. Ook handig om uit te printen om in te zetten bij voortgangsgesprekken en persoonlijke coaching.
Handige tip #2: Merk je dat sommige collega’s te weinig gesprekken voeren, niet goed doorverbinden of juist te lang aan de lijn hangen? Overweeg dan je pakket te upgraden en de functie Meeluisteren te gaan gebruiken. Met de meeluisterfunctie kun je namelijk met telefoongesprekken meeluisteren en via de zogeheten fluisterfunctie tips geven, zonder dat de klant dit hoort.
Hoe kun je je belgeschiedenis inzien?
VOIPZeker klanten kunnen eenvoudig inloggen op hun online telefooncentrale.
1. Log in op je Online Portaal.
2. Klik op Extensie management in het menu aan de linkerkant.
3. Navigeer naar Belgeschiedenis via de bovenkant van het menu en klik hierop.
Wij luisteren graag naar de wensen van onze klanten en streven continue naar verbetering. Doordat we iedere gebruiker gratis belgeschiedenis aanbieden laten wij graag zien dat wij meegroeien met jouw onderneming. Geen gemaar, steun elkaar!
Voor vrijblijvend advies of een offerte neem je contact op via 088 – 066 0550 of stuur je een e-mail naar info@voipzeker.nl. Wil je direct klant worden en gebruik maken van onze betrouwbare, snelle en veilige dienstverlening bel dan direct op of mail naar verkoop@voipzeker.nl.
Bekijk ook
> Medewerkers trainen door direct meeluisteren
> Overstappen met nummerbehoud
> Pas op voor Wangiri fraude