Nu de feestdagen weer voor de deur staat heeft PostNL enkele wijzigingen doorgevoerd. Zo vind er een tijdelijke tariefverhoging van PostNL plaats voor alle zendingen en worden pakketten inmiddels niet meer voor een tweede bezorgpoging aangeboden. De ontvanger wordt verplicht het pakket binnen 7 dagen af te halen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. VOIPZeker brengt haar klanten hier graag van op de hoogte en laat weten zelf géén tariefverhoging door te voeren aan haar klanten.
Tariefverhoging december 2019
De voorjaarsfeestdagen komen er weer aan en dat brengt veel vreugde met zich mee! Cadeaus kopen, de juiste kerstboom uitkiezen en het kerstdiner voorbereiden spelen daarbij een grote rol. Vergeet echter daardoor niet de bereikbaarheid van je bedrijf in te stellen en dat alle post en pakketten wel gewoon op tijd moeten worden bezorgd. VOIPZeker informeert daarom iedereen tijdig over de aangepaste bezorgingen van PostNL tijdens de feestdagen. PostNL gaat namelijk een tijdelijke tariefverhoging doorvoeren in de december maand. De tarieven worden tijdelijk met €0,50 verhoogt gaat dit in op de dag na Black Friday, op 30 november 2019.
VOIPZeker wil graag de gezellige en leuke sfeer bewaren en brengt het feestgevoel er al vroeg in:
“Wij voeren géén tariefverhogen door voor het versturen van pakketten. Alle bestellingen worden voor het normale tarief verzonden en in sommige gevallen worden er zelfs helemaal geen verzendkosten gerekend”. – VOIPZeker
Pakket wordt geen tweede keer aangeboden
Uit een eerder klantonderzoek (bron: PostNL) is gebleken dat wanneer het de bezorger niet lukt om het pakket bij de eerste bezorgpoging af te leveren, klanten graag willen dat deze naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt wordt gebracht. PostNL geeft aan dat het in 5% van de gevallen niet lukt om het pakket direct de eerste keer af te leveren bij de klant, vaak omdat mensen overdag dan nog niet thuis zijn. De ervaring leert dat het pakket de opvolgende dag vaak ook niet kan worden afgeleverd, omdat mensen werken en dan opnieuw niet thuis zijn. Zodoende worden pakketten dus na de eerste bezorgpoging naar de dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht.
VOIPZeker steunt PostNL volledig in haar besluit. Waarom? VOIPZeker gelooft in productief werken en denkt graag milieubewust mee. Wanneer je extra ritten kunt uitsparen kun je dus ritkilometers uitsparen, wat C02-uitstoot scheelt. Al is het maar een klein initiatief, alle klein beetjes helpen!
Een belangrijke wijziging om te weten is dat de pakketten die bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt worden afgeleverd binnen 7 dagen moeten worden opgehaald. Wanneer men het pakket niet binnen deze periode ophaalt, worden deze automatisch teruggestuurd naar de verzender.
Hoe bereikbaar is jouw onderneming tijdens de feestdagen?
Heb jij als ondernemer al rekening gehouden met je bereikbaarheid tijdens de feestdagen? Veel bedrijven sluiten op feestdagen of hebben gewijzigde openingstijden. Ook krijgt het personeel te maken met aangepaste wisseldiensten en zal je telefoonnummers moeten doorverbinden . Informeer je klant op tijd over de wijzigingen en breng ze op de hoogte d.m.v. automatische openingstijden of een ingesproken audiobericht. Kan jij eenvoudig je belplan wijzigen bij je huidige provider, of zit je met je handen in het haar?
Stap nu over en wijzig zelf je belplan binnen enkele minuten. Niets is zo prettig als met een gerust hart naar de feestdagen toe te leven! Kom je er niet uit, dan leveren wij uiteraard geweldige support.
Voor vrijblijvend advies of een offerte neem je contact op via 088 – 066 0550 of stuur je een e-mail naar info@voipzeker.nl. Wil je direct klant worden en gebruik maken van onze betrouwbare, snelle en veilige dienstverlening bel dan direct op of mail naar verkoop@voipzeker.nl.
Bekijk ook
> Medewerkers trainen door direct meeluisteren
> Overstappen met nummerbehoud
> Pas op voor Wangiri fraude