Vodafone-Ziggo heeft een landelijke storing, waardoor Vodafone-Ziggo klanten vanaf een mobiel abonnement geen servicenummers kunnen bereiken. Bedrijven met een 085 en 088 nummer zijn dus tijdelijk onbereikbaar voor Vodafone-Ziggo klanten.
Vodafone-Ziggo landelijke storing
De storing houd inmiddels al bijna 24 uur aan. Het is vooralsnog onduidelijk wat de oorzaak van de landelijke storing van Vodafone-Ziggo is en wanneer dit verholpen wordt. Momenteel kunnen alleen Vodafone-Ziggo klanten die een mobiel abonnement hebben geen vaste 085- en 088 telefoonnummers bereiken. VOIPZeker is hierdoor ook niet telefonisch bereikbaar voor klanten met een Vodafone-Ziggo mobiel abonnement. Klanten die gebeld worden vanaf een andere provider ondervinden geen hinder.
De afgelopen 24 uur had Vodafone-Ziggo al verschillende andere storingen, klanten geen internet hebben, voicemails niet kunnen afluisteren en slecht bereikbaar zijn.
VOIPZeker status
Door de landelijke storing van Vodafone-Ziggo kunnen Vodafona klanten VOIPZeker niet telefonisch bereiken. Wij gebruiken servicenummers (088) om klanten direct naar de juiste afdelingen en contactpersonen door te zetten. Op onze VOIPZeker status pagina houden wij de actuele status van de landelijke storing nauwkeurig bij.
Vaker landelijke storingen
Grote telecomproviders kampen de laatste jaren wel vaker met landelijke storingen, waardoor klanten telefonisch niet bereikbaar zijn. Zo was er er in 2019 een enorme landelijke storing van KPN, waardoor zelfs het 112 nummer enkele uren onbereikbaar was. Haast alle providers maken in Nederland gebruik van het KPN netwerk, waardoor dus haast elk bedrijf in Nederland problemen ondervindt wanneer een telecomprovider als KPN uit te lucht is.
Alternatieve VaMo abonnementen
Ben je op zoek naar een manier om je zakelijke vaste telefonie en mobiele telefonie met elkaar te integreren? Kijk dan naar onze Vast op Mobiel (VaMo) simkaarten. Zo mis je nooit meer een telefoontje van je vaste lijn, omdat je bereikbaar bent op je mobiele telefoon. Onze simkaarten kun je zelfs gebruiken als eSIM en dual-sim, zodat jij zelf bepaalt met welke Caller ID (nummer) jij uitbelt. Hiermee creëer je herkenbaarheid voor je klant en werk jij als bedrijf een stuk efficiënter.