Belplannen maken is gemakkelijker dan ooit

Belplannen maken is gemakkelijker dan ooit
Rate this post

Toen wij onze telefooncentrale lanceerden, wilden wij het onze klanten zo eenvoudig mogelijk maken om de zakelijke telefonie van hun bedrijf te beheren met een uniek klik en sleep belplan. Wij hebben sindsdien hard gewerkt om het runnen van een bedrijf eenvoudiger te maken door extra functies te ontwikkelen en verbeteringen aan te brengen, zodat ons platform nog gebruiksvriendelijker werkt. Een goed belplan is cruciaal voor elke onderneming.

Hoewel onze klanten zich graag bezighouden met hun eigen business in plaats van hun telefoonsystemen, weten wij als geen ander dat het ongekend belangrijk is dat oproepen binnenkomen bij de juiste afdelingen. Hoe doe je dat? Met behulp van ons unieke klik en sleep belplan.

 

Klik en sleep belplan

 

Wat is een belplan?

Met onze klik & sleep belplan kan iedereen op een eenvoudige en visuele wijze gespreksstroom ontwerpen (geheel) naar eigen smaak. Een belplan stelt bedrijven in staat om een gespreksstroom te ontwikkelen die de beller doorloopt. Zo is de eerste indruk van de beller met gebruik van een welkomstboodschap enorm belangrijk en helpt een keuzemenu (“druk 1 voor de klantenservice“)  om de beller met de juiste medewerkers in contact te brengen. Dit alles is een gespreksstroom, ontworpen in het belplan.

De belplannen die je in onze telefooncentrale maakt is een moderne manier om klanten op eenvoudige wijze in verbinding te brengen met jouw bedrijf. In één overzicht kun je automatische openingstijden, keuzemenu’s, wachtmuziek, wachtrijen, voicemails, en belgroepen instellen.

Een goed belplan is cruciaal

Dagelijks spreken wij honderden klanten en vertellen zij ons met regelmaat dat een goed belplan cruciaal is voor hun onderneming. Ondernemers en bedrijfseigenaren vertrouwen erop dat hun klanten de beste belervaring en klantenservice krijgen, doordat zij de juiste afdelingen bereiken. Op welke manier dit gebeurd en vooral hoe snel dit gaat heeft een enorme impact op de klantervaring hoe het bedrijf door haar klanten wordt gezien.

Belplan statistieken

 

Eenvoudiger dan ooit

Bedrijven hebben vaak meerdere telefoonnummers, gericht op verschillende klantwensen. Zo heeft een bedrijf bijvoorbeeld een rechtstreeks telefoonnummer voor de klantenservice en een rechtstreeks nummer voor de afdeling verkoop. Je kunt één algemeen belplan maken en deze toepassen op alle telefoonnummers die een bedrijf heeft, of uiteraard afzonderlijke unieke belplannen maken.

Bedrijven kunnen dus veel tijd besparen met het beheren van belplannen en efficiënter werken door unieke functies toe te voegen om gespreksstromen te optimaliseren. In een handomdraai wijzig je een doorschakeling, spreek je een nieuwe audiomelding in en verander je een keuzemenu – dat alles in de online telefooncentrale.

Met VOIPZeker kan nu iedereen de bereikbaarheid van zijn telefonie als een echte professional beheren. Je hebt geen technische kennis nodig om een belplan te beheren. Wij nodigen je graag uit om onze functies te proberen.

 

Pak 1 maand gratis

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Blije klant

VoIP telefonie berekenen