Vacature Administratief medewerker (m/v)

Vacature gesloten

Wij zijn op zoek naar een nieuwe klantvriendelijke collega die accuraat is en klantgericht voor onze administratie afdeling. Het is belangrijk dat je goed overzicht kunt bewaren en de juiste mensen op tijd weet te betrekken.

Jouw taken zijn primair gericht op het beantwoorden van administratieve vragen en lichte financiële taken, maar het kan ook voorkomen dat je moet bijspringen op ondersteunende taken bij de verkoop.

Bij administratieve taken kun je denken aan het opstellen van credit facturen, contractmutaties, klantmutaties, beantwoorden van algemene financiële vragen, controleren van facturen, creëren van incassobatches en de opvolging ervan. 

Daarnaast draag je bij aan het optimaliseren van processen en werkbeschrijving en het opstellen van overeenkomsten en voorwaarden.

Kortom, een functie met een gevarieerd takenpakket, waar ruimte is voor groei en ontwikkeling, waar initiatief enorm gewaardeerd wordt en een ondernemingsgeest zeker een must is! Je bent in elk geval super accuraat en leergierig.

 

Hoofdtaken

  • Beantwoorden van klantvragen die binnenkomen per e-mail en telefoon 
  • Verwerken van adresmutaties, contractmutaties, incassogegevens
  • Opstellen van verkoopfacturen en creditfacturen
  • Het genereren van incassobatches
  • Bankmutaties verwerken
  • Controle op tijdige betalingen en zo nodig contact opnemen met de klant om deze te bewegen tot betaling
  • Optimaliseren van onze contractvoorwaarden en algemene voorwaarden
  • Optimaliseren van processen en werkbeschrijvingen kunnen tot je takenpakket behoren

 

Je beschikt over

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Accuratesse
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Je bent op vaste tijden minimaal 24 uur per week beschikbaar (tijden bespreekbaar)

Dit krijg jij van ons

Naast het meest gezellige en enthousiaste team krijg jij van ons:

  • Salaris: €2.750,00 tot €3.300,00 (o.b.v. 40 uur)
  • Een goede pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • 24 vakantiedagen
  • Leuke extra’s en uitjes met het hele VOIPZeker team
  • Vrijdagmiddagborrel. Gezellig proosten op het weekend
  • Echte kansen om door te groeien
  • Een afwisselende functie voor langer termijn bij een ambitieuze onderneming.
  • Een laptop van de zaak
  • Nieuw kantoor met panoramisch uitzicht op Den Haag

Klinkt deze vacature Administratief medewerker als jouw volgende avontuur? Stuur dan jouw CV op om in aanmerking te komen voor deze vacature. Solliciteer direct via deze pagina of stuur een e-mail naar vacature@voipzeker.nl.

* Deze baan is niet geschikt voor studenten naast hun studie en voor zzp’ers.

Bij indiensttreding dien je een VOG verklaring te kunnen overhandigen.

* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld

opnemen met Danielle Hoogduin, Commercieel Manager via 088 – 066 0550. of stuur jouw CV en motivatiebrief naar vacature@voipzeker.nl

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Vragen? Wij bellen jou.

Benieuwd naar onze diensten? Wij bieden je graag de beste telefonie oplossingen. Vul je naam en telefoonnummer in dan bellen wij je dezelfde werkdag tussen 8:00 – 17:00 uur terug.