Vacature Administratief medewerker (m/v)

Vacature reeds vervuld (gesloten)

Wij zijn op zoek naar een nieuwe klantvriendelijke collega die accuraat is en klantgericht voor onze administratie afdeling. Het is belangrijk dat je goed overzicht kunt bewaaren en de juiste mensen op tijd weet te betrekken.

Jouw taken zijn primair gericht op het beantwoorden van administratieve vragen en lichte financiële taken, maar het kan ook voorkomen dat je moet bijspringen op ondersteunende taken bij de verkoop.

Bij administratieve taken kun je denken aan het opstellen van credit facturen, contractmutaties, klantmutaties, beantwoorden van algemene financiële vragen, controleren van facturen, creëren van incassobatches en de opvolging ervan. 

Daarnaast draag je bij aan het optimaliseren van processen en werkbeschrijving en het opstellen van overeenkomsten en voorwaarden.

Kortom, een functie met een gevarieerd takenpakket, waar ruimte is voor groei en ontwikkeling, waar initiatief enorm gewaardeerd wordt en een ondernemingsgeest zeker een must is! Je bent in elk geval super accuraat en leergierig.

 

Hoofdtaken

  • Beantwoorden van klantvragen die binnenkomen per e-mail, telefoon en chat
  • Het doorzetten van servicevragen naar de technische dienst en het contact ervan onderhouden
  • Verwerken van adresmutaties, contractmutaties, incassogegevens
  • Opstellen van verkoopfacturen en creditfacturen
  • Het maken van incassobatches en deze inlezen bij de bank
  • Ontvangen betalingen inboeken
  • Controle op tijdige betaling en zo nodig contact opnemen met de klant om deze te bewegen tot betaling
  • Het opvolgen van de openstaande debiteuren
  • Communicatie met klanten
  • Actief meedenken en door ontwikkelen van onze eigen geschreven software vanuit het oogpunt van de klant
  • Voeren van een verkoopgesprek, verstrekken van product advies en opstellen van offerten
  • Optimaliseren van onze contractvoorwaarden en algemene voorwaarden
  • Optimaliseren van processen en werkbeschrijvingen kunnen tot je takenpakket behoren

 

Je beschikt over

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Accuratesse
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Stressbestendigheid
  • Je bent niet bang de telefoon op te pakken en initiatief te tonen
  • Je bent op vaste tijden minimaal 24 uur per week beschikbaar

 

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie in een groeiende organisatie
  • Groeimogelijkheden binnen je functie
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • 8% vakantietoeslag
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km met een maximaal van 30 km (enkele reis)
  • Salaris: €1.750,00 tot €2.500,00 per maand op basis van een fulltime aanstelling

 

Bijzonderheden

Bij je aanstelling is een VOG-verklaring vereist

 

Heb je vragen?

Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je contact opnemen met Danielle Hoogduin, Commercieel Manager via 088 – 066 0550. of stuur jouw CV en motivatiebrief naar vacature@voipzeker.nl

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Vragen? Wij bellen jou.

Benieuwd naar onze diensten? Wij bieden je graag de beste telefonie oplossingen. Vul je naam en telefoonnummer in dan bellen wij je dezelfde werkdag tussen 8:00 – 17:00 uur terug.