Overzicht van audiobestanden, het was nog nooit zo eenvoudig!

Je kunt eenvoudig navigeren naar het overzicht van alle audiobestanden. Hier staan je voicemail-berichten, maar ook wachtmuziek en mededelingen. Als je meerdere audiobestanden hebt geüpload, vindt je deze terug in het menu onder Tools. 

 

Zo vindt je het overzicht van jouw geüploade audiobestanden:

1. Log in op je Online Portaal.
2. Klik op Extensie management in het menu aan de linkerkant. 
3. Navigeer bovenaan naar Tools.
4. Nadat je op Tools hebt geklikt, zie je het overzicht van alle geüploade audiobestanden.

 

Wachtmuziek voor de telefoon  – start

Stap 1

Log in op je Unite telefooncentrale

inloggegevens

Wachtmuziek voor de telefoon  – belplan aanpassen

Stap 2

Klik op ‘Gebruikers’ in het links van het menu. 

 
Geluidsfragmenten groeperen

Stap 3

Klik linksonder op ‘Geluidsbeheer‘. 

Geluidsfragmenten groeperen

Wachtmuziek voor de telefoon  – wachtrij (Afd. TD) aanpassen 

Stap 4

 

 
Wachtrij aanpassen

Stap 5

Klik op Geluid toevoegen van het vakje geluid

Wachtrij aanpassen geluiden
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Wil je meer bedrijfsgegevens wijzigen in jouw telefooncentrale die je niet kunt vinden, of heb je een andere vraag? Bel dan als bestaande klant gratis naar 088 – 066 0550 en selecteer keuze 2 in het keuzemenu of mail naar [email protected]

Wachtmuziek voor de telefoon  – activeren

Wachtmuziek uploaden 10
user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].