Een contactpersoon referentie niet op de factuur weergeven?
Zo kun je de optie contactpersoon referentie niet op de factuur weergeven
Volg de stappen hieronder om de contactpersoon niet op het factuur weer te geven.
Contactpersoon referentie weghalen – start
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
Contactpersoon referentie weghalen – adresgegevens openen
Navigeer naar mijn account in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.
Navigeer met je muis naar het ‘Adresgegevens‘ en klik erop.
Contactpersoon referentie weghalen – activeren
Stap 4
Ga nu naar betalingsgegevens en klik nu op ‘Contactpersoon referentie niet op factuur meegeven.
Bel naar de afdeling administratie via 088 – 066 0550 (*bestaande VOIPZeker-klanten bellen gratis) en selectie optie 3 in het menu. Wanneer je een e-mail wilt sturen kun je deze richten aan dezelfde afdeling en stuur je deze naar administratie@voipzeker.nl.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.