Nieuwe technologieën voor een hogere kwaliteit

Rate this post

De technologie die VOIPZeker in eigen beheer heeft ontwikkeld en doorontwikkeld, zorgt juist voor een optimale inzet van jouw telefonie. Door het gebruik van VoIP (Voice over Internet Protocol) op een geavanceerde manier wordt jouw telefonie geïntegreerd met CRM pakketten, websites, boekhoudpakketten, smartphones en andere apparaten.

Hoge kwalitatieve telefonie diensten en talloze oplossingen voor zowel kleine als grote organisaties, volledig op maat afgestemd, dat is Juist wat VOIPZeker doet. Een full-service bedrijf waar alle kwaliteiten aanwezig zijn en geboden worden, van de interne bekabeling en telefooncentrale functies tot IP telefoontoestel, je hele telecominfrastructuur wordt op de juiste manier aangesloten. Veel bedrijven zijn hierdoor gefascineerd en kiezen daarom voor de VoIP telefonieoplossing van VOIPZeker.

Waarom nog wachten en kies ook voor:

1- Kosteneffectiviteit en betaalbaarheid

2- Mobiliteit: bel via 1 nummer over je mobiele telefoon, vaste telefoon, softphone etc.

3- Flexibel: Elke telefoniedienst op elk gewenst moment aan of uit zetten

4- Digitalisatie: voicemail ontvangen in je mailbox (voice to e-mail), fax zenden en ontvangen vanuit je mailbox (Fax to e-mail)

5- Gebruiksgemak: Via de gemakkelijke en eenvoudige web managementinterface van VOIPZeker beheren en controleren van jouw telefonieopties, overzichten, kostenoverzicht etc.

6- Samenwerking en gemak: (Automatisch) Telefoongesprekken direct doorsturen naar bepaalde afdelingen, interne of externe toestellen en kanaliseren van gesprekken.

7- Openingstijden: Automatisch doorschakeling wanneer je niet bereikbaar bent of automatische doorschakeling naar de voicemail.

8- Vergaderen : Conference calls en video conferencing

En zo zijn er nog veel meer opties te noemen.

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Blije klant

VoIP telefonie berekenen