Realtime statistieken voor managers

Realtime statistieken voor managers
Rate this post

Voor een bedrijf is data ontzettend belangrijk. Aan de hand van data kun je namelijk metingen doen en je diensten en bedrijfsvoering verbeteren. Vooral voor managers is het onmisbaar om inzicht te krijgen van zoveel mogelijk statistieken en cijfers. Met de VOIPZeker telefooncentrale kunnen klanten live hun telefonie in de gaten houden met behulp van realtime statistieken. Dit geeft inzicht in zaken als het aantal gesprekken, gemiste oproepen, het aantal wachtenden en de algehele bereikbaarheid. Kortom, volledige realtime controle over je telefonie en diensten.

De VOIPZeker telefooncentrale is ontzettend uitgebreid met geweldige features, maar is daarentegen ontworpen voor optimale gebruiksvriendelijkheid. Dat gezegd te hebben, is de online dashboard met realtime statistieken ook één van de leukste en meest gebruikte features. Je krijgt namelijk realtime inzicht in je telefonie. Aan de hand van het dashboard kun je het aantal telefoongesprekken aflezen, het aantal wachtenden zien en zelfs nauwkeurig aflezen hoeveel en welke toestellen overgaan en in gebruik zijn. Daarnaast kun je in één oogopslag zien welke toestellen online en offline zijn. Zo kun je direct constateren of een toestel goed functioneert of een probleem ondervindt. Maak je geen zorgen, dit hoef je niet in de gaten te houden want wij ons systeem monitort automatisch op problemen.

Dashboard - realtime statistieken voor managers - VOIPZeker-01.png

Realtime statistieken voor managers

Naast het aantal actieve en afgeronde gesprekken, zie je ook zaken zoals het percentage beantwoorde gesprekken, de totale gespreksduur en je bereikbaarheid. Deze metingen worden realtime gedaan, maar je kunt aan de hand van de grafieken ook het overzicht van gister, vorige week of een ander tijdvlak inzien. Kortom, wie van data en statistieken houdt is zeker gek op ons online dashboard met realtime statistieken. Managers kunnen aan de hand van deze waardevolle data peilen hoe de communicatie met de klant en intern met collega’s verloopt. Waar nodig is, kun je direct inspringen om aanpassingen te maken in je belplan. Merk je dat klanten halverwege het wachten ophangen? Overweeg bijvoorbeeld om wachtmuziek te nemen, de wachtmuziek te veranderen of misschien wel een bericht te laten inspreken door een professionele stemacteur. Een voorbeeld is ” Het duurt iets langer dan je van ons bent gewend. Wij helpen je z.s.m.. Er zijn nog 2 wachtenden voor u”.

” Wie van data en statistieken houd is ZEKER gek op ons online dashboard”

Een succesvol bedrijf hangt samen met haar medewerkers. Daarom is goed personeel ontzettend belangrijk. In combinatie met onze geweldige functie genaamd Rapportage, kun je je medewerkers en collega’s realtime peilen op hun prestaties. Merk je dat een collega wel erg lang doet over een telefoongesprek, dan kun je aan de hand van de data een gesprek met hem aangaan en bespreken wat hij/zij zou kunnen verbeteren. Neemt een collega helemaal niet op? Dan weet je dat iemand even op de vingers getikt moet worden! Met de functie Rapportage kun je nog veel meer informatie opvragen en belgeschiedenis downloaden en…

Wat je er nog meer mee kunt doen moet je maar zelf ervaren! Neem vrijblijvend contact op en vraag naar de mogelijkheden. Wij geven je graag een realtime demo en informeren je hoe je meer rendement kunt halen uit je onderneming door je telefonie beter in te richten.

Voor meer informatie over realtime statistieken voor managers neem je contact op met onze geweldige klantenservice afdeling via 088 – 066 0550 of stuur je een e-mail naar info@voipzeker.nl. Wij zijn echte nerds, dus zullen je vragen allemaal beantwoorden en je z.s.m. helpen met een oplossing. 

Bekijk ook

> Medewerkers trainen door direct meeluisteren
> Overstappen met nummerbehoud
> Pas op voor Wangiri fraude

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Blije klant

VoIP telefonie berekenen