Gebeld worden en gelijk zien wie je aan de lijn hebt, zonder gebruik te maken van een eigen telefoonboek/CRM-pakket? Dat wil toch iedereen? Veel providers beschikken niet over deze functie, terwijl deze toch erg geliefd is. VOIPZeker heeft daarom een revolutionaire nummerherkenning ontwikkelt en wil deze graag voor iedereen beschikbaar stellen.
Telefoon met nummerherkenning is voldoende toch?
Helaas is dit niet het geval. Wanneer je contacten hebt toegevoegd aan je persoonlijke telefoonboek krijg je de naam en het nummer van de beller te zien. Met onze nieuwe functie ‘Nummerherkenning’ hoef je geen bedrijfsnamen handmatig meer toe te voegen aan je telefoonboek. Wanneer een persoon belt, ongeacht of deze in jouw telefoonboek staat opgenomen, wordt deze door ons systeem herkent. Je ziet dan de bedrijfsnaam/contactnaam van de beller in jouw scherm. Hierdoor kunnen werknemers hun klanten optimaal ondersteunen en zien direct welk bedrijf belt.
Naamherkenning zonder telefoonboek
Met onze nieuwste functie kun je in één opslag zien welke organisatie jou belt zonder dit in te stellen. Het grootste voordeel van deze functie is dat dit de productiviteit van je werknemers verhoogt. De werknemer ziet meteen wie er belt en kan deze gelijk opzoeken in het systeem. Hierdoor hoeft de beller niet te wachten en wordt direct geholpen. Dit is een kleine actie, maar heeft een enorme impact op de klantervaring. Ten slotte moet jouw klantervaring perfect zijn!
Het geweldige is dat de functie herkenning ook andersom werkt. Wanneer je naar klanten belt wordt jouw eigen bedrijfsnaam in het display weergegeven (wanneer de telefoons dit ondersteunen). Dit betekent dat je meer professionaliteit en betrouwbaarheid uitstraalt omdat klanten kunnen zien dat jouw organisatie belt.
Nu 1 maand gratis bedrijfsnaam herkenning
Iedere dag wordt onze functie naamherkenning optimaal gebruikt door honderden bedrijven en dit aantal blijft groeien. Start nu direct met 1 maand gratis bedrijfsnaam herkenning.
1 maand gratis bedrijfsnaam herkenning