Gratis inzicht nieuwe en unieke gespreksstatistieken

Gratis inzicht nieuwe en unieke gespreksstatistieken
Rate this post

Leestijd artikel: 2 minuten

Onze geweldige klanten kunnen vanaf vandaag gratis extra nieuwe gespreksstatistieken inzien, welke uniek zijn in Nederland. Het is onze missie om ondernemend Nederland te stimuleren en voorzien van de juiste telefonie oplossingen. Zie direct hoeveel unieke bellers contact opnemen, hoe vaak deze terugkeren en draai een overzicht van de meest gekozen keuzes van je keuzemenu’s. Meten is weten, en in dit geval geheel gratis!

 

Wat is de rapportage functie van VOIPZeker?

De rapportage functie is onderdeel van de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke telefooncentrale, genaamd Unite. Bij rapportages vind je een overzicht van allerlei belangrijke statistieken zoals alle inkomende gesprekken en gemiste oproepen. Je kunt hier zelfs het aantal beantwoorde gesprekken, percentages beantwoorde gesprekken en het totaal aantal gebelde minuten (gespreksduur) real time inzien.

Overzicht VoIP oproep statistieken – voorheen

– Aantal gesprekken
– Beantwoorde gesprekken
– Gemiste gesprekken
– Percentage beantwoorde gesprekken
– Totale duur beantwoorde gesprekken
– Gemiddelde beantwoordtijd
– Gemiddelde gespreksduur

VOIPZeker gaat nóg een stap verder door alle oproep VoIp statistieken van alle inkomende en uitgaande gesprekken te specificeren van individuele telefoonnummers, wachtrijen, keuzemenu’s en zelfs individuele gebruikers. Deze nieuwe VoIP rapportages zijn uniek in Nederland!

VOIPZeker nieuwe unieke gespreksstatistieken

Wat zijn de nieuwe en unieke gespreksstatistieken?

Vanaf vandaag kunnen gebruikers gratis gebruik maken van extra statistieken die je real time kunt inzien en downloaden (csv-, of pdf-bestand). Om de optimale bereikbaarheid van je bedrijf te realiseren geven wij gratis data over hoeveel unieke bellers contact opnemen, hoe vaak deze contact opnemen, welke gebruikers de meeste oproepen ontvangen en de meest gekozen keuzes van keuzemenu’s.

– Unieke nummers
– Percentage unieke nummers
– Frequentie bellers
– Percentage frequentie bellers
– Keuzemenu statistieken

 

Keuzemenu’s – Onder het kopje keuzemenu’s in rapportages vind je een overzicht van de top 10 meer gekozen keuzes van je keuzemenu, alsmede ongeldige keuzemenu keuzes. Aan de hand van deze uitgebreide statistieken kun je de bereikbaarheid van je bedrijf optimaliseren en de ‘customer journey’ via telefonie verbeteren. Merk je dat niemand keuze #4 kiest, probeer deze te vervangen of te verwijderen.

Unieke informatie telefoonnummers – Een overzicht van alle inkomende- en uitgaande telefoonnummers. De rapportage tool genereert automatisch een overzicht van alle unieke- en terugkerende bellers. Aan de hand van deze data pas je je bedrijfsvoering en bereikbaarheid met als doel een betere klantenservice neer te zetten of meer leads te generen.

Unieke gespreksstatistieken.JPG

Frequentie (unieke) telefoonnummers – Zie direct hoeveel unieke bellers jij hebt gesproken in een geselecteerde periode (dag, maand, jaar) en hoe vaak deze opnieuw contact opnemen.

Voordelen unieke oproep statistieken VoIP

 Optimaliseer bereikbaarheid bedrijf
 Analyseer prestaties van collega’s en verbeter deze (training)
 Betere customer journey door analyse keuzemenu’s
 Analyse groei van bedrijf

Wij zijn gek op onze geweldige klanten en bieden de uitgebreide oproep statistieken tool voor VoIP daarom gratis aan. Start vandaag nog met analyseren! Hulp nodig en een collega spreken? Bel onze gezellig klantenservice op 088 066 0550.

Wil jij ook de ultieme en unieke rapportages gebruiken, maar ben je nog geen klant? Stap vandaag nog over en start direct. Verhuis snel en eenvoudig je bestaande telefoonnummers mee en streef naar de ultieme bereikbaarheid van je bedrijf.

Klant worden voor oproep statistieken VoIp

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Blije klant

VoIP telefonie berekenen