Bedrijven vandaag mogelijk onbereikbaar door stop ISDN

Bedrijven vandaag mogelijk onbereikbaar door stop ISDN
Rate this post

Bedrijven zijn vandaag mogelijk onbereikbaar door de stop van ISDN, want KPN begint vandaag met het afsluiten van de meeste ISDN-lijnen. Dat betekent dus ook dat klanten van Telfort of Tele2 ook worden afgesloten en op een andere manier bereikbaar moeten zijn. Lees hoe je vandaag nog bereikbaar kunt blijven en stap over naar VOIPZeker.

Het is inmiddels alweer een tijd geleden dat KPN voor het eerst aankondigde te gaan stoppen met ISDN, maar vandaag is het dus toch zo ver en is ISDN bijna geschiedenis. Zo’n 30 jaar geleden maakte de technologie van ISDN het voor het eerst mogelijk om over 1 telefoonlijn te internetten en te bellen. De grap ging rond of deze techniek wel daadwerkelijk ‘nodig’ was (IS Dat Nodig), maar kwam men er al snel achter hoe onmisbaar de nieuwe mogelijkheden werden. Inmiddels is deze technologie achterhaalt en hebben wij hedendaags veel geavanceerdere mogelijkheden.

Bedrijven vandaag onbereikbaar door stop ISDN

Ondanks dat KPN in 2017 al heeft aangekondigd te gaan stoppen met ISDN, gebruiken vandaag tienduizenden bedrijven nog steeds deze techniek. De bedrijven die momenteel nog ISDN gebruiken worden vanaf vandaag per direct afgesloten. Hierdoor ben je per direct volledig telefonisch onbereikbaar en werkt je alarm en internet niet meer. Kortom: je kunt géén zaken meer doen. VOIPZeker zag dit natuurlijk al lang aankomen en heeft zich tijdig gewijd aan het verspreiden van dit nieuws door middel van blogs en artikels. Stap vandaag nog zorgeloos over naar VoIP van VOIPZeker.

Bedrijven vandaag mogelijk onbereikbaar door de stop van ISDN - vandaag nog overstappen naar VOIPZeker

Wat te doen om te voorkomen dat bedrijven vandaag onbereikbaar zijn

Heel cru gezegd, niks. Het tijdperk van ISDN is bijna voorbij en vanaf vandaag worden bedrijven afgesloten. Wanneer jij vandaag als bedrijf bent afgesloten kun je contact opnemen met KPN(wel met je mobiele telefoon natuurlijk) met de vraag of je vandaag nog online kunt blijven. Je wordt alsnog verzocht definitief te kijken naar een andere oplossing. Dit geldt niet alleen voor KPN klanten, maar ook voor klanten van alle andere providers, aangezien die ook gebruik maken van het ISDN-netwerk van KPN.

Voordelen overstappen naar VOIPZeker

 Overstappen binnen 1 werkdag geregeld
 Bespaar tot wel 60% op je telefoonkosten
 Krijg deze week gratis extra functionaliteiten op je pakket
 Geen wachtrijen
 VOIPZeker heeft unieke diensten die niemand anders heeft, zoals zelf telefoonnummers uitkiezen

Doordat veel bedrijven op het laatste moment verplicht moeten overstappen, lopen de wachttijden bij grote providers mogelijk op, waardooe bedrijven alsnog mogelijk onbereikbaar zijn. Bij VOIPZeker kun je binnen 1 werkdag overstappen en hebben wij speciale maatregelen genomen waardoor wij deze week iedereen direct kunnen helpen.

Bij ons heb je géén wachtrijen en kunnen wij jou vrijwel direct oversluiten. Je kunt dus niet alleen maar zorgeloos en snel overstappen, maar je zult in de meeste gevallen tot 60% gaan besparen op je telefoonrekening. Ook krijg je er ontzettend veel gratis functionaliteiten bij en kun jij zonder enige ICT-kennis jouw eigen online telefooncentrale beheren en binnen enkele minuten een geheel belplan voor je bedrijf opstellen. Maak vandaag gebruik van de overstap naar VOIPZeker en ontvang extra functies er gratis bij en laat jouw centrale gratis inrichten door onze experts!

Neem contact op met onze afdeling verkoop via 088 – 066 0550 of stuur een e-mail naar verkoop@voipzeker.nl. Vraag een vrijblijvende offerte aan en beslis vandaag nog. Jij hoeft alleen maar contact op te nemen en JA te zeggen, wij regelen de rest! Sit back & relax.

Overstappen / advies

Bekijk ook

> VOIPZeker als KPN alternatief
> ISDN stopt – Overstappen met nummerbehoud
ISDN stopt – 5 redenen voor overstappen

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Blije klant

VoIP telefonie berekenen