Automatische openingstijden

Door automatische openingstijden in te stellen geef je aan op welke tijdstippen jouw bedrijf telefonisch bereikbaar is voor jouw klanten.

Automatische openingstijden

Wat zijn automatische openingstijden?

Met de functie automatische openingstijden geef je in het belplan aan hoe en op welke tijdstippen je bereikbaar wilt zijn. Met automatische openingstijden zorg je ervoor dat er op bepaalde tijden, bijvoorbeeld binnen- en buiten openingstijden, specifieke acties worden aangeroepen.

Binnen openingstijden

Stel je openingstijden in (bijvoorbeeld 08:00 tot 17:00 uur) zodat de beller een belplan doorloopt wanneer hij/zij binnen kantoortijden belt. Optimaliseer gesprekken en de belervaring door een welkomstboodschap af te spreken en deze op te volgen met een keuzemenu en een wachtrij. Met het gebruiksvriendelijke belplan stel je vervolgens in welke telefoontoestellen overgaan zodat de beller altijd in contact komt met de juiste collega.

Buiten openingstijden

Met automatische openingstijden kun je inregelen dat de beller een ander belplan doorloopt wanneer deze buiten kantoortijden belt. Zet inkomende gesprekken door naar een voicemail of schakel door naar bijvoorbeeld een mobiel telefoonnummer. Inkomende gesprekken kan je doorschakelen naar elk gewenst intern- en extern telefoonnummer, wat ontzettend handig is wanneer je een storings- of wisseldienst hebt.

Mogelijkheden van VoIP telefonie
Automatische openingstijden

Gewoon geweldig - Vast op Mobiel oplossing

Wil jij ook bereikbaar zijn buiten kantoortijden omdat je met wisseldiensten of servicenummers werkt? Overweeg dan onze Vast op Mobiel integratie via een simkaart. Met de mobiele VoIP simkaart ontvang je rechtstreeks oproepen op je mobiele telefoon, zonder deze te hoeven doorschakelen. Je collega die telefonisch bereikbaar moet zijn kan vervolgens klanten terugbellen met het zakelijke telefoonnummer, in plaats van zijn/haar mobiele telefoonnummer.

Voordelen Vast op Mobiel

Openingstijden slim inplannen

Houd je van vooruit plannen? Stel dan automatische openingstijden in met behulp van rooster. Zo plan je alvast bedrijfsuitjes en vakanties van te voren in. Informeer de klant met een informatieve audiobericht dat jullie momenteel niet telefonisch bereikbaar zijn en verwijs deze door naar jullie website. Zo laat je weten dat klanten op een later moment geholpen zullen worden en straal je meer vertrouwen uit.

Werkrooster openingstijden
Blije klant

Vandaag starten met bellen

Ruim 11.000 bedrijven in Nederland gebruiken VOIPZeker

Logo 1
Logo 3
Logo 3
Logo 4
VoIP bestellen