Helpdesk medewerker
Ben jij een enthousiaste tech-liefhebber met een talent voor het oplossen van IT vraagstukken? Sta jij te popelen om je skills in te zetten binnen een dynamisch en groeiend bedrijf? In onze innovatieve telecomorganisatie is geen dag hetzelfde en krijg je de kans om jezelf continu te ontwikkelen terwijl je klanten en collega’s helpt met hun IT uitdagingen. Kom werken in ons moderne, frisse kantoor met een prachtig panoramisch uitzicht over Den Haag en maak deel uit van een energiek team dat altijd streeft naar innovatie en klanttevredenheid! Kom werken bij een hecht team.
Telefonie is bij ons meer dan een service met een glimlach, het is het kloppend hart van elke organisatie. Wij maken zakelijke communicatie storingsvrij, leuk en vooral eenvoudig! Stap in de dynamische wereld van zakelijke telecom en word een onmisbare schakel in ons team dat bedrijven helpt met eersteklas communicatieoplossingen.
Dit ga je bij ons doen
Als Helpdesk medewerker bij ons word jij hét aanspreekpunt voor zakelijke telefonie- en IT-oplossingen. Je krijgt een goed inwerktraject waarin je leert hoe je storingen oplost, telefonieomgevingen installeert en beheert, en klanten helpt bij het inzetten van onze software. Je denkt actief mee met klanten en vertaalt hun wensen naar praktische en slimme oplossingen.
Met jouw geweldige support- en communicatieve skills biedt deskundige support, houdt toezicht op de voortgang van meldingen en tickets, test apparatuur, en voert zelfstandig technische werkzaamheden uit. Dankzij jouw communicatievaardigheden en technische inzicht zorg je dat onze klanten optimaal bereikbaar zijn via ons platform en op hoog niveau bedient worden.
Geen dag is hetzelfde, en samen met je collega’s zorg je voor tevreden klanten en een stabiele, professionele dienstverlening.
Dit neem je mee
- Je beschikt minimaal over MBO 4 werk- en denkniveau met ervaring in netwerken of support of heb een opleiding afgerond in vergelijkbare richting.
- Enige kennis van Windows- en/of Linux-systemen.
- Enige kennis van netwerkbeheer (routers, switches, firewalls, VPN’s etc.).
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
Dit krijg jij van ons
Naast het meest gezellige en enthousiaste team krijg jij van ons:
- Een salaris tussen € 2.600,- en € 3.600,- (afhankelijk van ervaring)
- Vrije tijd: 24 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
- Een goede pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- Op termijn is hybride werken mogelijk
- Laptop van de zaak
- Een afwisselende functie voor langer termijn bij een ambitieuze onderneming
- Leuke extra’s en uitjes met het hele team
- Gezellig proosten op het weekend
Klinkt deze vacature Helpdesk medewerker als jouw volgende avontuur? Stuur dan jouw motivatiebrief en CV op om in aanmerking te komen voor deze vacature. Solliciteer direct via deze pagina of stuur een e-mail naar vacature@voipzeker.nl.
* Deze baan is niet geschikt voor studenten naast hun studie en voor zzp’ers.
Bij indiensttreding dien je een VOG verklaring te kunnen overhandigen.
* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld
