Deeltijd vacature 24-28 uur

Crediteuren en debiteurenadministratie (m/v)

Ben jij een held in cijfers, administratief sterk onderlegd en goed in debiteuren en crediteuren beheer? Kom dan werken bij het gezellige VOIPZeker: dé toonaangevende VoIP provider van Nederland.

Hier wacht een leuke en afwisselende baan op jou. Een gezellige werkomgeving, leuke collega’s en een crazy vrijdagmiddagborrel zorgen voor werkplezier.

Wie is VOIPZeker?

Wij zijn VOIPZeker, een snelgroeiende en toonaangevende VoIP provider in de telecombranche. Onze taak: ervoor zorgen dat bedrijven altijd en overal telefonisch bereikbaar zijn en zonder problemen kunnen blijven communiceren. Telefonie is namelijk hét hart van elke organisatie.

Wat ga je bij ons doen?

Bij VOIPZeker krijg je de leukste klanten aan de telefoon en via de e-mail. De afwisselende taken zorgen voor veel diversiteit en uitdaging in jouw functie. Zo beantwoord je telefoontjes, verwerk je de post, handel je e-mails af, maak je brieven en controleer/verwerk je facturen. Naast het verwerken van inkomende en uitgaande facturen, bewaak je betaaltermijnen, volg je verlopen facturen en offertes op en bereidt je betalingen correct voor.

Wanneer je ervaring hebt in de administratie (debiteuren en crediteuren) is dat mooi meegenomen. Maar ook kandidaten die nog weinig ervaring hebben kunnen we trainen om dit vak eigen te maken.

Als team zijn we harde werkers met grote mate van zelfstandigheid. Toch zorgen we voor veel gezelligheid en samenhorigheid. 

Denk jij hiertussen plaats te willen nemen? In dat geval zijn we op zoek naar jou!

Wie ben jij?

  • Je beschikt over minimaal een MBO werk- en denkniveau 
  • Minimaal 2-3 jaar relevante werkervaring
  • Ervaring met debiteuren en crediteurenadministratie 
  • Je beheerst uitstekend de Nederlandse taal in woord- en geschrift
  • Je beheerst goed de Engelse taal in woord- en geschrift
  • Je werkt zorgvuldig, accuraat en controleert jezelf.
  • Je hebt een Hands on’ mentaliteit, problemen worden gelijk aangepakt en opgelost.

Wat bieden wij jou?

  • Een goed salaris tussen de €2.750,- en €3.250,- (o.b.v. 40 uur)
  • Parttime functie mogelijk voor 24-28 uur verdeeld over 4-5 werkdagen.
  • 24 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding
  • Een afwisselende functie voor langer termijn bij een ambitieuze onderneming.
  • Vanaf medio 2024 werken in een nieuw kantoor met mooi uitzicht over Den Haag
  • Leuke extra’s en uitjes met het hele VOIPZeker team
  • Vrijdagmiddagborrel. Gezellig proosten op het weekend
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen door diverse opleidingsmogelijkheden

Kom ook bij ons team als crediteuren en debiteuren administratief medewerker en start met een nieuwe uitdaging. Wij kijken uit naar jouw motivatiebrief en CV. Solliciteer direct via deze pagina of stuur een e-mail naar vacature@voipzeker.nl.

* Deze baan is niet geschikt voor studenten naast hun studie

Bij indiensttreding dien je een VOG verklaring te kunnen overhandigen.

* Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld

vacature Administratief medewerker

Direct solliciteren

Click or drag files to this area to upload.You can upload up to 3 files.