0800 en 0900 nummers aanvragen

Geef je bedrijf de gewenste professionele servicegerichte uitstraling met een zakelijke servicenummers – 0900 en 0800 nummer.

Zakelijke telefoonnummers voip

0800 nummer aanvragen - Direct regelen

Bedrijven investeren graag in een klantvriendelijke en professionele klantenservice en kiezen daarom vaak voor het gebruik van een 0800 nummer. Een 0800 nummer is gratis voor de beller. Een 0800 nummer is een servicenummer die altijd gratis is voor de beller, zolang er gebeld wordt vanaf een vaste lijn. De eigenaar van het nummer betaalt de gesprekskosten.

Wil je ook klantvriendelijk tegenover je klanten zijn en een 0800 nummer aanvragen, vul dan het onderstaande formulier in.

VoIP nummers uitkiezen

Service nummer aanvraagformulier

Vul hieronder je bedrijfsgegevens in en vraag een servicenummer aan. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een:
Review VOIPZeker
Voipgrow diensten - VOIPZeker

Wat is een 0900 nummer?

Vaak wordt gevraagd wat het bellen naar een 0900 nummer kost. Helaas kunnen wij hier niet een helder antwoord op geven omdat de eigenaar van het nummer mag kiezen wat een 0900 nummer kost. Een 0900 kan gratis zijn maar er kan ook een bedrag per minuut of per gesprek worden gerekend.

Een bedrijf die een 0900 nummer gebruikt is verplicht vooraf aan het gesprek de beller op de hoogte te brengen van de kosten van het nummer.

Voordelen 0800 nummer

0800 nummers worden vaak strategisch door organisaties gebruikt om zich te profileren als klantvriendelijk bedrijf. Deze 0800 nummers zijn gratis voor de beller en daarom worden deze nummers vaak ingezet bij de verkoop van een afdeling en de klantenservice. Een belangrijke eigenschap van deze nummers is wel dat deze alleen door nummers uit Nederland gebeld kunnen worden.

VoIP telefonie nummers uitkiezen
Voipgrow diensten - VOIPZeker

Verschil tussen een 0800 en 0900 nummer

Een 0800 nummer is voor de beller een gratis telefoonnummer om naar te bellen. Een 0900 daarentegen kán gratis zijn, maar meestal zijn er kosten aan verbonden. Bij een 0900 nummer is de nummereigenaar vrij om te bepalen wat het gesprek kost.

Een 0900 nummer levert het bedrijf dus geld op. Men krijgt afhankelijk van het aantal ontvangen gesprekken en de tarieven een bedrag per maand uitgekeerd. Bij een 0800 nummer draagt de nummereigenaar de kosten van de beller op zich.

Blije klant

Vandaag klant worden

De meest succesvolle bedrijven gebruiken VOIPZeker

Logo 1
Logo 3
Logo 3
Logo 4
VoIP bestellen
Vragen? Wij bellen jou!

Benieuwd naar onze diensten? Wij bieden je graag de beste telefonie oplossingen. Vul je naam en telefoonnummer in dan bellen wij je dezelfde werkdag tussen 8:00 – 17:00 uur terug.