Betere klantenservice door een keuzemenu

Breng bellers snel en moeiteloos in contact met de juiste afdelingen en collega’s door het gebruik van onze gratis VoIP keuzemenu.

VoIP keuzemenu

Hoe werkt een VoIP keuzemenu?

Met een VoiP keuzemenu ben je klanten nog beter van dienst en werk je vele malen effciënter. De beller krijgt via het keuzemenu direct de juiste informatie en worden bellers in contact gebracht met de juiste afdeling/ werknemer.

Via het keuzemenu kun je bellers zelfs informeren over specifieke onderwerpen, zoals retourneren, administratieve vragen en doorverwijzen naar de website. Eerlijk is eerlijk het oogt ontzettend professioneel.

Wat is een keuzemenu
Gespreksopname

Gebruikmaken van een gratis keuzemenu

Wanneer je klant wordt van VOIPZeker krijg je een gratis keuzemenu functie. Deze veel gebruikte functie is onderdeel van ons complete all-in pakket met maar liefst 25+ andere functies voor je belplan. Naast de meest uitgebreide telefooncentrale en heel veel functies geniet je van zorgeloos nationaal bellen.

Door in te loggen op je online telefooncentrale maak je snel eenvoudig zelf VoIP keuzemenu’s aan en voeg je deze toe aan je belplan. Via het tabbblad keuzemenu upload jij eenvoudig bestaande audioberichten of spreek je deze real-time in. Wil je net als veel organisaties een professionelere uitstraling, kies dan voor een professionelere stemacteur/ stemactrice.

Wetgeving opnemen telefoongesprekken

Tegenwoordig draait alles om privacy en een goede bewaking ervan. Er is dus ook een wetgeving die het opnemen van telefoongesprekken regelt. Je mag namelijk niet zomaar gesprekken opnemen. Om een gesprek te mogen opnemen moet je aan de wetgeving voldoen op de website van de “Autoriteit Persoonsgegevens” vind je de actuele regelgeving. Het is zeker een aanrader om dit door te lezen voor je start met het opnemen van gesprekken.

Waarom een een VoIP keuzemenu?

Zelfs met een zeer ervaren receptioniste die je telefoon opneemt, is het niet altijd mogelijk om iedere beller direct te woord te staan. Daarom is een keuzemenu de perfecte oplossing: bellers krijgen direct de juiste informatie en komt in contect met de juiste medewerker.

Wanneer het te druk is en de beller niet te woord kan worden gestaan, zorgen wij ervoor dat het bericht wordt opgenomen en afgeleverd. Jij krijgt eventuele voicemailberichten. doorgestuurd in je mailbox als audiobestand. Hiermee bied je jouw klanten de beste service aan en ontlast je ook nog eens de telefoniste of receptioniste.

Wil je een nog professionelere klantenservice realiseren? Met onze unieke SMART IVR kun je bellers filteren op basis van hun postcode en netnummer. De klant wordt dan direct doorgeschakeld naar de juiste vestiging in de buurt. Het is ook mogelijk om een uniek klantnummer in te voeren en informatieve teksten af te spelen.

VoIP keuzemenu
Blije klant

Vandaag starten met bellen

Ruim 11.000 bedrijven in Nederland gebruiken VOIPZeker

Logo 1
Logo 3
Logo 3
Logo 4
VoIP bestellen