Betere klantenservice door een keuzemenu
Breng bellers snel en moeiteloos in contact met de juiste afdelingen en collega’s door het gebruik van onze gratis VoIP keuzemenu.
- Blije klanten en bellers
- Bespaar tijd en kosten
- Professionele uitstraling
- Verhoog conversies
Hoe werkt een VoIP keuzemenu?
Met een VoiP keuzemenu ben je klanten nog beter van dienst en werk je vele malen effciënter. De beller krijgt via het keuzemenu direct de juiste informatie en worden bellers in contact gebracht met de juiste afdeling/ werknemer.
Via het keuzemenu kun je bellers zelfs informeren over specifieke onderwerpen, zoals retourneren, administratieve vragen en doorverwijzen naar de website. Eerlijk is eerlijk het oogt ontzettend professioneel.
Gebruikmaken van een gratis keuzemenu
Door in te loggen op je online telefooncentrale maak je snel eenvoudig zelf VoIP keuzemenu’s aan en voeg je deze toe aan je belplan. Via het tabbblad keuzemenu upload jij eenvoudig bestaande audioberichten of spreek je deze real-time in. Wil je net als veel organisaties een professionelere uitstraling, kies dan voor een professionelere stemacteur/ stemactrice.
Wetgeving opnemen telefoongesprekken
Waarom een een VoIP keuzemenu?
Zelfs met een zeer ervaren receptioniste die je telefoon opneemt, is het niet altijd mogelijk om iedere beller direct te woord te staan. Daarom is een keuzemenu de perfecte oplossing: bellers krijgen direct de juiste informatie en komt in contect met de juiste medewerker.
Wanneer het te druk is en de beller niet te woord kan worden gestaan, zorgen wij ervoor dat het bericht wordt opgenomen en afgeleverd. Jij krijgt eventuele voicemailberichten. doorgestuurd in je mailbox als audiobestand. Hiermee bied je jouw klanten de beste service aan en ontlast je ook nog eens de telefoniste of receptioniste.
Wil je een nog professionelere klantenservice realiseren? Met onze unieke SMART IVR kun je bellers filteren op basis van hun postcode en netnummer. De klant wordt dan direct doorgeschakeld naar de juiste vestiging in de buurt. Het is ook mogelijk om een uniek klantnummer in te voeren en informatieve teksten af te spelen.