Alle gesprekken opnemen met gespreksopname
Automatisch telefonische gesprekken opnemen om nieuwe medewerkers te trainen en belangrijke afspraken vast te leggen.
- Geweldige klantenservice
- Binnen 5 minuten bellen
- Overzichtelijk communiceren
- Dynamisch en variabel
Zakelijke gespreken opnemen met gespreksopname
Gesprekken opnemen kan om verschillende redenen. Je kan bijvoorbeeld gesprekken opnemen voor trainingsdoeleinden of omdat je een telefonische verkoop wilt vastleggen.
Dankzij de gespreksopname mogelijkheid in onze Unite centrale kun je altijd gemakkelijk gesprekken opslaan en beluisteren. Een opgenomen gesprek ontvang je ook per je e-mail, waardoor je gesprekken gemakkelijk kunt opslaan in jouw CRM systeem.
Telefoongesprek opnemen met laptop en mobiel
Je kan telefoongesprekken opnemen vanaf een vaste en mobiele telefoon maar ook vanaf je laptop. Support en beveiligingsbedrijven zijn altijd in beweging en willen ook onderweg of op locatie gesprekken opnemen.
Via onze Unieke Unite Phone is het mogelijk om telefoongesprekken op te nemen vanaf een mobiele telefoon of laptop. Via mobiel én via vast én via je laptop.
Dus hoe jij je gesprek ook uitvoert, wij hebben de mogelijkheid om het gesprek voor jou op te nemen zodat jij dit kunt vastleggen. Bestel nu ook je eigen telefonie oplossingen met gespreksopname mogelijkheid.