Search

Gespreksopname activeren

Met VOIPZeker kunnen we gesprekken opnemen zonder dat jij daarvoor extra hardware of licenties hoeft aan te schaffen. Bovendien heeft VOIPZeker een interface om op het internet af te spelen. Dit betekent dat je in staat bent opnames te openen en de opnames af te spelen in Unitie Telefooncentrale.

Hoe kan ik de gespreksopname activeren?

In deze FAQ geven we je een volledige beschrijving om jouw gesprekken op te nemen. We leggen je de stappen uit om de gespreksopname te activeren. 

Gespreksopname activeren –  start

Stap 1

Log in op je ‘Unite telefooncentrale

Inloggen Belplan

Gespreksopnames –  gespreksopname openen

Stap 2

Klik op ‘Gebruikers‘  aan de linkerkant van het menu. Vervolgens klik je op het ‘Wiel‘.

gespreksopname activeren 1

 

Stap 3

Kies nu  ‘Gespreksopnames  in het menu

gesprekopname 2


Gespreksopnames - Gesprekken beluisteren 

Stap 5

Je bent nu in het menu voor de gespreksopnames. Hier kun je al je jouw gesprekken terug luisteren..

gesprekopname 3
Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Wil je meer bedrijfsgegevens wijzigen in jouw telefooncentrale die je niet kunt vinden, of heb je een andere vraag? Bel dan als bestaande klant gratis naar 088 – 066 0550 en selecteer keuze 2 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl
user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Openingstijden voicemail instellen – belplan openen

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.