Gespreksopname activeren
Met VOIPZeker kunnen we gesprekken opnemen zonder dat jij daarvoor extra hardware of licenties hoeft aan te schaffen. Bovendien heeft VOIPZeker een interface om op het internet af te spelen. Dit betekent dat je in staat bent opnames te openen en de opnames af te spelen in Unitie Telefooncentrale.
Hoe kan ik de gespreksopname activeren?
In deze FAQ geven we je een volledige beschrijving om jouw gesprekken op te nemen. We leggen je de stappen uit om de gespreksopname te activeren.
Gespreksopname activeren – start
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
Gespreksopname activeren – gespreksopname instellen
Stap 2
Klik op ‘Gebruikers‘ aan de linkerkant van het menu. Vervolgens klik je op het ‘Wiel‘.
Stap 3
Kies nu ‘Overige instellingen‘ in het menu.
Stap 4
Ga nu naar de optie ‘Gespreksopnames‘ om de gespreksopnames te activeren.
Gespreksopname activeren – gespreksopname activeren
Stap 5
Je bent nu in het menu voor de gespreksopnames. Hier kun je kiezen welke gesprekken je wilt opnemen. Klik op de gewenste instellingen om de gespreksopnames te activeren.
Stap 6
Als je jouw voorkeur hebt ingesteld kun je de opnames aanpassen. Klik nu op de groene knop ‘Aanpassen‘.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.