Wat is Rapportage CDR precies?
Met CDR Rapportage kan je het belverkeer per gebruiker analyseren. Hierdoor kan je de drukte per medewerker of groep beter beoordelen en hierop de bezetting van een helpdesk uitbreiden. Voor sales kan je meten hoeveel gesprekken iedere account manager voert om zijn targets te behalen.
Zo werkt rapportage CDR:
Log in op de Online beheer portal en kies voor Producten.
Log in op je ‘Unite telefooncentrale’
Ga nu naar ‘Gebruikers’
Klik op ‘Rapportages‘ aan de linkerkant van het menu.
Stap 4
Selecteer ‘ Telefoonnummers‘. Hier kun je de belgeschiedenis inzien.
Stap 5
Wil je een Specifiek telefoonnummers of een bepaalde periode inzien? Dat kan! Klik dan op de trechter. Hiermee open je de filterfunctie.
Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.