Hoe kan je een CRM integratie in Unite Phone realiseren?

CRM Integratie In Professionele Jouw Bedrijf

Waarom een CRM-integratie?

Onze CRM telefonie integratie is met name heel handig wanneer je voor, tijdens of na een gesprek automatische een klantenkaart wilt openen zodat je direct notities kan maken in de klantenkaart. Deze telefonie integratie zorgt voor een snelle afhandeling van telefoontjes en directe zichtbaarheid van de klantgegevens op het moment dat jij gebeld wordt.

Telefonie CRM-integratie met Unite Phone softphone van VOIPZeker

Met de  Unite Phone van VOIPZeker kan je heel snel een oplossing realiseren zodat je een koppeling hebt tussen je telefonie en je software. De telefonie integratie met Unite Phone zorgt ervoor dat jouw CRM-pakket opent en de juiste klantenkaart opent of bepaalde data geregistreerd wordt in jouw systeem.

Denk aan het aantal inkomende gesprekken of uitgaande geprekken. Om de Telefonie oplossing op te zetten dien je de volgende stappen te doorlopen.

Hierbij gaan we ervanuit dat de softphone client  Unite Phone al geïnstalleerd is en klaar is voor gebruik. Heb je deze nog niet geïnstalleerd download dan de Unite Phone Softphone client voordat je de integratie start.

Instellen van CRM-integratie Unite Phone

Stap 1

Klik op instellingen rechts bovenaan.

Stap 1 CRM Intergratie

Stap 2

Nu opent het instellingen scherm. Klik hier links in het menu op CRM-integratie.

Stap 2 CRM Intergratie

Stap 3

Standaard staat de CRM-integratie uitgeschakeld (grijs). Schakel nu de CRM-integratie in.

Stap 3 CRM Intergratie

Stap 4

Je ziet nu integratietype. Kies een van de volgende mogelijkheden:

- Request url address

- Run application of request url address.

Stap 4 CRM Intergratie

Stap 5

Kies het moment waarop de actie uitgevoerd moet worden. Bij een inkomend gesprek, uitgaand gesprek, op het moment dat gesprek beantwoord wordt of nadat het gesprek is beëindigd.

Stap 5 CRM Intergratie

Stap 6

Onder de kop Variabelen vind je de juiste macro’s die je in het daaronder liggende veld kunt gebruiken. Voer nu juiste macro’s die voor jouw CRM vereist zijn om de specifieke actie te laten uitvoeren.

 

Stap 6 CRM Intergratie

Stap 7

Klik vervolgens op opslaan & sluiten om terug te keren naar je dashboard.

Stap 7 CRM Intergratie
user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar [email protected].